|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Har smilt av barna som morer seg gang på gang foran Pompel & Pilt-VHS'en. De har sånn herlig, felles humor. De elsker at vi kaster kopper med iskaldt vann på dem når de dusjer eller bader! Og de klemte og nusset hverandre så koselig godnatt.
![]() |
![]() |
#62 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Toåringen min, som trøster når mamma har fått trist beskjed og er litt "dæi sæi". Og en søt og morsom FB-status.
![]() |
![]() |
#63 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Smilte av sønnen min som nettopp bestemte seg for å bli bleiefri og synes å tisse og bæsje på do er verdens beste og ikke minst gøyeste ting å gjøre!
![]() |
#64 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg har smilt plenty av den sinnssyke toåringen min som brukte mesteparten av ettermiddagen på å glisende jage lillebroren sin rundt i stua med "jeg elsker deg!" som kamprop.
![]() |
#65 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg har smilt av halvannetåringens prat. Hun har ikke pratet så mye, men nå kommer det nye ord hver dag. I dag sto hun og trippet på kjøkkenet og sa "pæje, pæje, ja takk"
![]() |
#66 |
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Har smilt masse fordi kjæresten min kom tilbake etter å ha vært borte siden søndag, var kjempegodt å se han igjen
![]() |
#67 |
awesom
|
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Har smilt opp til flere ganger av klissete meldinger fra kjæresten som er på festival. Måtte også smile litt da lillebror kom og spurte om vi kunne dra på bowling i helga og jeg sa at joda, det kunne vi jo såklart gjøre. "Serrrrrrriøt, mener du det?? jiiiihaaa baaaazinga" ropte han da han hoppet lykkelig avgårde for å fortelle det til storebror.
![]() |
#69 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Denne tråden.
![]() |
#71 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg har smilt masse sammen med to veldig gode venninner som jeg ikke treffer så ofte (de bor langt fra meg). Vi har vært ute og drukket vin og spist tapas og skrålt og skrønt i mange timer. Bliss!
![]() |
#72 |
Einsam
|
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Et kundemøte! Hvor et par fortalte at de lenge hadde planlagt å gifte seg, men aldri hadde kommet så langt. Etter mye spøk og tull om at banken skulle sponse bryllupet og jeg skulle vie dem med min hese stemme, kom det seriøst fra mannen at kanskje de skulle gjøre det til høsten, for da skulle de jo faktisk samle hele slekta likevel. Vel - hun ble litt paff, jeg smilte enda mer, og sa de fikk si fra til meg hvis vi måtte oppdatere kunderelasjonene i systemene våre |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Disse bildene av dykkende hunder, anbefales! http://www.wired.com/rawfile/2012/03...-photographer/
![]() |
#74 |
|
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?
Utrolig stilig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg smilte godt av min deilige fireåring som etter at vi hadde sunget Bollapinnsvin og Hompetitten i kveld, kunne fortelle at hun ville bli brannmann når hun ble stor. Skulle kjøre brannbil og redde pusekatter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Har hatt en strålende dag med besøk og to smilende babyer i dag, sånt blir man jo helt blaut av.
![]() |
#79 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg smiler av denne tråden. Jeg blir varm i hjertet av å fokusere på å finne glede, selv om det noen ganger er vanskelig! Og så smiler jeg akkurat nå av lillebrors utrolige omsorgsfullhet over mammaen som ikke er i form. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|