|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Jeg har store problemer rygg og hofter for tiden. Jeg er helt avhengig av gode sko. Sko som er lette og har veldig god demping. De vanlige fritidsskoene fra sportsbutikk duger ikke. Løpe-/ aerobicssko har nok mer de egenskapene jeg er på jakt etter. Jeg bruker et par Nike joggesko når jeg går tur. Det jeg savner er et par sko med løpeskoens egenskaper som ser litt mindre løpeskoaktig ut, om dere skjønner ... De kan godt se litt sånn "casual" ut, men gjerne nøytrale i forhold til farge, eller event. litt "spreke" på et vis.
![]() |
#3 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?
Gode sko betyr MYE for meg. Budsjettet betyr lite i denne sammenheng. Går jeg med dårlige sko, betyr det jo bare at jeg må til kiropraktoren for å reparere. Det går utover budsjettet det også.
![]() |
#4 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Men du tenker ordentlige "dempede joggesko" bare mer "streite" ikke sant? Ikke fancy liksom-joggesko/sneakers fra Gucci o.l. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?
Jeg tviler vel på om jeg finner sneakers som er gode nok? De jeg har sett på er ofte litt for lite oppbygde og har for lite demping. De jeg skal ha må være skikkelig oppbygde, ikke være tunge og ha GOD demping. Jeg antar det er joggesko jeg må ha?
![]() |
#7 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Jeg er fortsatt interessert i tips til andre typer sko som oppfyller kriteriene mine dersom noen har tips.
![]() |
#8 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Jeg har et par Nike Zoom-sko tilsalgs om det er av interesse.
![]() |
#9 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Jeg anbefaler deg i første tilfellet å ta en titt på www.nikeID.com der man kan velge en joggesko-modell (feks en walking-modell) og designe den selv - dvs velge farger helt etter eget hode. Bittelitt dyrere enn selve grunnmodellen man kjøper i butikken, men ikke mye. Da kan man flashe dem opp, tone dem ned, gjøre den helt gørrnøytrale etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
One of These Days
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?http://joeclark.org/design/gordonthompson.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Hva med noen av skoene fra Swiss Masai? Finnes i både casual, sport og sandaler.
![]() |
#12 |
Rastløs dagdrømmer
|
Ja, det er jo en mulighet. Vi har en butikk rett ved her jeg bor som selger slike. Kanskje jeg skal gå og prøve. Takk for tips!
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Jeg hadde en lengre periode problemer med bettennelse i hælene, og kjøpte meg et par LOWA - det er ikke pensko, men det er fritidssko - og det finnes flere varianter med og uten gore-tex og flere farger. |
![]() |
![]() |
#15 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Hva med disse ?
![]() |
#16 |
Rastløs dagdrømmer
|
Ecco har jeg brukt i mange år. Flere av modellene er veldig gode, men jeg har blitt litt lei av designet.
Veldig fine, men de ser litt for flate ut? Takk for tips!
![]() |
#17 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Jeg har et par Nike Shox, som jeg elsker å bruke. De er kjempegode å gå i. Jeg har litt problemer med bekke og rygg når jeg går mye men disse skoene har så langt gjort at det føles mye bedre etter en lang dag på beina. Mine Nike shox er av den typen som du får kjøpt i vanlige skobutikker, som er litt enkle og ikke så mye "dill dall" på dem. Svarte med rosa detaljer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Stiv
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Jeg er også fullstendig avhengig av gode sko. Har vært Eccofan lenge, men begynner å bli litt lei dem nå. Mitt siste skokjøp var et par Helly Hansen sko. De ser ut som litt kule joggesko, beige og brune. Kjøpte dem på en vanlig skobutikk. De kostet 990 kroner, og er vel verdt pengene!
![]() |
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Du kan også ta en tur til løplabbet i Oslo, og si hva du trenger, så tester de gangen din og hvor du trenger støtte. De har ekspertise og har hjulpet meg med gode gåsko. De har ikke bare joggesko, men endel som ser mer casual ut også.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|