|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Har du noen gang blitt kalt stygg? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
92 | 49,46% |
Aldri |
73 | 39,25% |
Jeg kan ikke tro at noen gjør det |
13 | 6,99% |
Ikke direkte, men jeg har hørt det bak ryggen min |
5 | 2,69% |
Wiener |
3 | 1,61% |
Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Ja, en gang på videregående. Da hadde jeg en venninne som sa at det var så flott med meg og han jeg nettopp hadde blitt kjæreste med, for vi var liksom like stygge utseendemessig sett begge to.
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Én gang. Det kom noen gutter bort til meg på byen bare for å si at jeg var stygg.
![]() |
#3 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Nei, aldri. Sjokkerende at så mange har opplevd det, særlig i voksen alder.
![]() |
#4 |
Originala
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Ja, men jeg tror det bare har vært ved én anledning på videregående. Jeg ble veldig paff, jeg mener hva for en ting er det å si? Men vedkommende hadde så mange idiotiske utsagn at jeg greide å riste det sånn høvelig fra meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Nei, jeg skjønner at jeg jammen har vært veldig heldig med oppvekst og ungdomstid, har møtt mennesker som har villet meg vel. Det handler rett og slett om flaks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Jeg stemte nei, men det stemmer ikke helt. Jeg har blitt kalt stygg av en person som var syk, og ikke hadde helt kontroll på hva h*n sa.
![]() |
#8 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Nei, det tror jeg egentlig ikke om jeg ser bort i fra noen unge, fulle gutter. Jeg synes det nesten var verre at en tilsvarende gutt sa til meg ute på byen (som er jeg ca 2 ganger i året eller så): Si meg, er ikke du for gammel til å gå på denne uteplassen"? Det skal da sies at jeg var absolutt ikke det, men tydeligvis i hans øyne. Joda, det er en del av denne plassen som stort sett fylles av 20-åringer, men ikke de resterende avdelingene. Dette skjedde da mens vi sto ute og røyket. Å føle at andre synes jeg er for gammel synes jeg nesten er verre enn at de rakker ned på utseendet mitt. Det liker jeg jo ikke selv en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Åjada, det hender.
![]() |
#10 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Huff, dette var trist lesning.
![]() |
#12 |
Peppy!
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Jeg har ikke blitt kalt stygg som jeg kan huske, men en gang var det en fyr som sa at jeg så ut som en fisk fordi jeg hadde så store øyne. Jeg myste i årevis etterpå, i et forsøk på å gjøre øynene mindre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Ja, en gang. Jeg var fem og ble sammenlignet med en av jentene i gata. Det satte ikke varige spor. Har stort sett blitt ansett som søt som barn iallefall.
![]() |
#15 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?I skolestiden, helt sikkert. Dog sitter "dum" bedre igjen enn stygg. Stygg var jeg nok, men det var jo bare utseende, Dum var litt vanskeligere å svelge.
![]() |
#17 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?En forhenværende besteveninne sa flere ganger: vi to som er så stygge, se x hun er så flott og så går vi her som er så stygge etc etc.
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Veldig veldig mange ganger.
![]() |
![]() |
#19 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?
Du er en av dem jeg kaller vakker. Jeg vet ikke hvordan du ser ut, men slik du kommer frem her på FP er du vakker.
![]() |
#20 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Av mobbere på ungdomskolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|