|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Det er så skummelt å sykle uten hjelm. Enda godt det gikk bra med deg.
![]() |
#63 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Og hjelpes. Enda godt du brukte hjelm og at det gikk bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Står på egne ben
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Høres skummelt ut. Godt det gikk bra, og at du hadde hjelmen på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
-
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!
Sykkelskoene har en metalldings under, som festes i motsvarende metalldings på pedalen. Man må ha egne sykkelsko og pedaler beregnet for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Skummelt å høre. Godt det gikk bra med deg Mim.
![]() |
#67 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!
Du må ha ordentlige sykkelsko, og egne pedaler /evt. kombipedaler. Da er det en metalldings under skoen som klikkes fast i pedalen, og man må vri foten av med hælen vendt utover for å komme løs. Man kan jo også kjøpe slike fester som man kan bruke hvilke som helst sko i, slike man tråkker inni. Da sitter man ikke helt fast.
Kjøp kombipedaler, så du kan bruke både med og uten sykkelsko. Det ER mye bedre å sykle med sykkelsko, man sykler mer riktig og får mer kraft i tråkkene. Man må regne med å gå på snørra til å begynne med, men det blir bedre med tiden sies det.
![]() |
#68 |
Epikur
|
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Hoster opp igjen denne, siden det er vår og mange har begynt å sykle. HUSK HJELM!
![]() |
#69 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Jeg leste første innlegg uten å se på datoen, og var veldig bekymret for babyen, men nå ser jeg jo at det var en soloflytur.
![]() |
#70 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Beklager den misvisende avataren min. Jeg bruker alltid hjem utenpå skautet.
![]() |
#71 |
Passiv
|
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Der fikk jeg meg en skikkelig påminnelse ja. Jeg liker ikke å bruke hjelm, men prøver å gå foran som et godt eksempel for barna mine. Vel - nå skal jeg ALDRI vurdere å droppe den! |
![]() |
![]() |
#72 |
Har ponny, ønsker høyhest
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!Jeg leste heller ikke dette før nå, og synes det er helt utrolig at det gikk så fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|