Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skal jeg ta hull i ørene?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-13, 21:40   #61
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Jeg har hatt hull bokstaveligtalt hele livet og har begynt å bruke pynt de siste årene.
Jeg tåler alt og har masse forskjellig stæsj. Digger å pynte meg med øredobber. Ofte er det det eneste jeg rekker, men med rosa bling i øra og langt hår kommer man langt

Ta hull, det er moro!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-13, 21:49   #62
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Men hvis man har sånne halv-gjengrodde hull, som aldri gror helt men som av og til blir litt betente og litt verk kan klemmes ut (:deler:) - er det håp om at de kan stikkes opp på noe vis, eller risikerer jeg hull med flere utganger eller andre uhumskheter?

Det lurer jeg på også.

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg hadde det sånn på det ene øret i mange år. Det grodde halvveis igjen mellom hver gang jeg brukte ørepynt, og det verket når jeg hadde noe i. Aldri i det andre øret, kun dette. Jeg gikk til frisøren og stakk det opp igjen og satte i allergifrie dobber (diamanter, veldig fine) og har hatt dem i siden uten å ta dem ut, nå merker jeg ingenting.

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Hadde ikke før skrevet dette, så våknet jeg midt på natta med øreverk fra hullet i det ene øret, og måtte ta ut dobben, som var sammenklistret av verk og det blødde. Har en klump inni øret som gjør vondt, samme som sist. Så jeg tåler altså ikke øredobber i det ENE øret!! Merker ingenting i det andre.
Skjønner ikke hvorfor det bare gjelder det ene øret altså!

Jeg har det også sånn på ene øret. Stakk det opp til bryllupet for fem år siden, men så ble det betent igjen og jeg tok ut så grodde igjen. Det ene er hele tiden åpent, men det andre gror igjen. Nå har jeg ikke prøvd gull, men har prøvd sølv og det funker tydeligvis ikke. Prøve igjen med gull kanskje for jeg har veldig lyst å ha hull

Gammel 10-08-13, 13:18   #63
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, jeg har bestemt meg. Skal ta hull! Må bare finne et sted som kan gjøre det.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-13, 14:20   #64
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Noen må anbefale meg et sted som faktisk finnes, ellers drar jeg bare til frisør. Har slept meg på kryss og tvers gjennom byen, med uforrettet sak.

Gammel 10-08-13, 16:10   #65
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hull i ørene, men tåler omtrent ingenting, så derfor er det sjelden jeg har noe i. En og annen gang til fest, men da vet jeg at det blir en smule vondt i ettertid. I tillegg gror det ene hullet mye lettere igjen, så jeg må som regel slite for å få øredobben gjennom, og dermed blir det enda vondere.

Gammel 10-08-13, 21:49   #66
Ciela
Erfaren

Medlem siden: Feb 2008
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Vi tok med 14 åringen på pinpoint . Man må bestille time på forhånd . Han som piercet jenta var rolig , hadde god hygien og var flink . Storesøster grudde seg veldig på forhånd men syntes det var mye mindre smertefullt en hun hadde trodd på forhånd . Obs lokalet er dekorert med plakater det kan være vanskelig å forklare for mindre barn http://www.pinpoint-piercing.no ligger i strøget i torggata .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 15:42   #67
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ligger et sted som driver med piercing like ved krysset Oslo gate / Schweigaards gate. Om de er bra eller ikke vet jeg ikke noe om, men de har vært der i alle år.

Gammel 11-08-13, 16:13   #68
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, det har jeg også sett flere ganger denne uken, og tenkt på Kanina. Wonder why.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 16:15   #69
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

De finnes fortsatt? Da jeg søkte på nett virket det stengt, men det kan jo ha vært en misforståelse.

Gammel 11-08-13, 16:38   #70
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde du vært på Øya, hadde du sett den!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 17:05   #71
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det ligger et sted som driver med piercing like ved krysset Oslo gate / Schweigaards gate. Om de er bra eller ikke vet jeg ikke noe om, men de har vært der i alle år.

Så det finnes enda. Der tok jeg hull i nesen og navelen tidlig på 90 tallet.

Gammel 11-08-13, 17:20   #72
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Vi gikk bare til frisør med minste. De var veldig flinke de. Renset godt først, brukte sterilt utstyr, og to frisører tok hull samtidig, en, to, tre ferdig.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-13, 16:14   #73
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Hvis du fortsatt ikke har fått gjort det: Jeg gikk bare til frisør. Det gikk helt fint. Kan godt hende at piercing er mye bedre, rensligere og slikt, men frisørmetoden fungerer også.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 16:45   #74
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Hva skjera?

Gammel 18-08-13, 17:19   #75
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg tror det viktigste er at de sitter godt og ikke henger. Jeg ville ikke hatt noen som du bare trer gjennom hullet hvis du skal bruke dem dag og natt. Jeg har noen som ligner på disse, de er veldig klassiske:

Jeg har noen som likner på disse, som jeg fikk av kjæresten min, og de er kjempefine. Jeg orker ikke sove med ørepynt, så jeg setter dem i mens jeg skyller munnen min etter tannpuss om morgenen.

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Noen må anbefale meg et sted som faktisk finnes, ellers drar jeg bare til frisør. Har slept meg på kryss og tvers gjennom byen, med uforrettet sak.

Om du bor i Oslo anbefaler jeg Pinpoint Piercing. De er kjempeflinke på det de driver med, og har rykte på seg for å være særs gode på hygiene, som er det jeg ville vært mest opptatt av.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 19:51   #76
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har noen som likner på disse, som jeg fikk av kjæresten min, og de er kjempefine. Jeg orker ikke sove med ørepynt, så jeg setter dem i mens jeg skyller munnen min etter tannpuss om morgenen.

Om du bor i Oslo anbefaler jeg Pinpoint Piercing. De er kjempeflinke på det de driver med, og har rykte på seg for å være særs gode på hygiene, som er det jeg ville vært mest opptatt av.

Takk for tips. Jeg gikk jo dit en lørdag, det sto et skilt på fortauet utenfor også, men jeg fant ikke inngangen, så da ga jeg opp. Men har funnet nettsiden deres nå, i alle fall.

Så nei, har ikke kommet så langt ennå. Det er litt styr med dette, merker jeg..

Gammel 18-08-13, 20:08   #77
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hos Pinpoint må du bestille time i forveien, og det er vanskelig å finne frem. De ligger litt gjemt, men det er utrolig fint der når du først kommer inn.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 20:32   #78
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gjorde det rett ved eldorado kino. Inn i passasjen der. Anbefaler de!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 20:33   #79
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Ja det var Pinpoint ja.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 23:10   #80
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Men når hullet er nytt MÅ man vel sove med dem, sånn de første ukene i alle fall? Det måtte man i alle fall da jeg tok mine, for 12 år siden eller noe sånn... Jeg LIKTE det ikke, og sluttet å ha dem i om natta så fort det var lov, men det gikk jo greit da, det måtte jeg jo bare gjøre.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.