|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
can-jur
|
![]() Sv: Skal jeg ta hull i ørene?Jeg har hatt hull bokstaveligtalt hele livet og har begynt å bruke pynt de siste årene.
![]() |
![]() |
#62 |
snur
|
![]() Sv: Skal jeg ta hull i ørene?
Det lurer jeg på også.
Jeg har det også sånn på ene øret. Stakk det opp til bryllupet for fem år siden, men så ble det betent igjen og jeg tok ut så grodde igjen. Det ene er hele tiden åpent, men det andre gror igjen. Nå har jeg ikke prøvd gull, men har prøvd sølv og det funker tydeligvis ikke. Prøve igjen med gull kanskje for jeg har veldig lyst å ha hull
![]() |
#65 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Skal jeg ta hull i ørene?Jeg har hull i ørene, men tåler omtrent ingenting, så derfor er det sjelden jeg har noe i. En og annen gang til fest, men da vet jeg at det blir en smule vondt i ettertid. I tillegg gror det ene hullet mye lettere igjen, så jeg må som regel slite for å få øredobben gjennom, og dermed blir det enda vondere.
![]() |
#66 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal jeg ta hull i ørene?Vi tok med 14 åringen på pinpoint . Man må bestille time på forhånd . Han som piercet jenta var rolig , hadde god hygien og var flink . Storesøster grudde seg veldig på forhånd men syntes det var mye mindre smertefullt en hun hadde trodd på forhånd . Obs lokalet er dekorert med plakater det kan være vanskelig å forklare for mindre barn http://www.pinpoint-piercing.no ligger i strøget i torggata . |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Skal jeg ta hull i ørene?Det ligger et sted som driver med piercing like ved krysset Oslo gate / Schweigaards gate. Om de er bra eller ikke vet jeg ikke noe om, men de har vært der i alle år.
![]() |
![]() |
#68 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Skal jeg ta hull i ørene?Haha, det har jeg også sett flere ganger denne uken, og tenkt på Kanina. Wonder why.
![]() |
#71 |
Ute på tur
|
Så det finnes enda. Der tok jeg hull i nesen og navelen tidlig på 90 tallet.
![]() |
#72 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal jeg ta hull i ørene?Vi gikk bare til frisør med minste. De var veldig flinke de. Renset godt først, brukte sterilt utstyr, og to frisører tok hull samtidig, en, to, tre ferdig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Skal jeg ta hull i ørene?Hvis du fortsatt ikke har fått gjort det: Jeg gikk bare til frisør. Det gikk helt fint. Kan godt hende at piercing er mye bedre, rensligere og slikt, men frisørmetoden fungerer også.
![]() |
#75 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg har noen som likner på disse, som jeg fikk av kjæresten min, og de er kjempefine. Jeg orker ikke sove med ørepynt, så jeg setter dem i mens jeg skyller munnen min etter tannpuss om morgenen.
Om du bor i Oslo anbefaler jeg Pinpoint Piercing. De er kjempeflinke på det de driver med, og har rykte på seg for å være særs gode på hygiene, som er det jeg ville vært mest opptatt av.
![]() |
![]() |
#76 |
Sviiisj!!
|
Takk for tips. Jeg gikk jo dit en lørdag, det sto et skilt på fortauet utenfor også, men jeg fant ikke inngangen, så da ga jeg opp. Men har funnet nettsiden deres nå, i alle fall.
![]() |
#77 |
|
![]() Sv: Skal jeg ta hull i ørene?Hos Pinpoint må du bestille time i forveien, og det er vanskelig å finne frem. De ligger litt gjemt, men det er utrolig fint der når du først kommer inn.
![]() |
![]() |
#80 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men når hullet er nytt MÅ man vel sove med dem, sånn de første ukene i alle fall? Det måtte man i alle fall da jeg tok mine, for 12 år siden eller noe sånn... Jeg LIKTE det ikke, og sluttet å ha dem i om natta så fort det var lov, men det gikk jo greit da, det måtte jeg jo bare gjøre.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|