|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?
Ja, sjeselong ville jeg hatt fremfor ørelappstol. Jeg liker å ligge når jeg leser og blir bare irritert på stolene våre.
![]() |
#62 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Jeg har forøvrig kjøpt den perfekte hengestolen som nærmest kan gå for en hengekøye, og den har jeg knapt fått prøvesitte i selv foreløpig.
![]() |
#63 |
Mother of Dragons
|
Jeg liker også å ha bena utover og vil ha skammel. Men det jeg likerbest med ørelappstoler er ørelappene som gjør at det er deilig å hvile hodet og dorme litt.
![]() |
#64 |
Sviiisj!!
|
Ha ha, det kan jeg bare drømme om! Sånne ørelapper er bare pynt, langt der oppe et sted.
![]() |
#65 |
villende
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Jeg ville vurdert plassbygde hyller på en vegg, satt in ganske mange stikkontakter/USB-kontakter til lading av dingser og satt inn et par skikkelig digge stoler som man kan krype opp i og sitte og lese i. Peis er også fint i bibliotek. Og stor, fin arbeidspult. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Jeg ville hatt selvbygde bokhyller i samme farge som resten av rommet (drømmer meg vekk på ana-white.com ganske ofte, mange fine møbelbyggeplaner der inne). I en mørk blå farge, eller i en dyp farge som passer til de derre lampene i gull og grønt glass - sånn advokatlampe |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
etterpåklokest
|
Hva søker du på da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Hva med denne lekre, praktiske stolen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Hvis du vil ha blå vegger kan jeg anbefale The Hague fra Farrow&Ball. Veldig, veldig, veldig fin!
![]() |
#72 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Har hatt, og fikk plassbygde hyller fra gulv til tak i heltre, som jeg malte hvite. Ble laget sokkel ved bunnen og fin list øverst, så det gjorde at det så forseggjort ut, men var egentlig ganske enkelt - og forholdsvis rimelig. Hadde "høy" hylle ca i "skjenk-høyde" hvor det var mulig å sette ting (lysestaker, vaser o.a. nips.) Høy hylle nederst til store bøker og permer. Kunne også vurdert å lage innhugg i midten hvis man vil ha plass til en lenestol el.l. midt i?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
⭐️⭐️⭐️
|
Og rompa blir hengende ned mellom stolen og skammelen.
![]() |
#74 |
Mother of Dragons
|
![]() |
#75 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Re: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Denne er så vakker, ikke veldig praktisk, men nydelig!
![]() |
#77 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Re: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Dette biblioteket skulle jeg gjerne hatt, men får kanskje nøye meg med stolen.
![]() |
#78 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Åh! |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Åh, jeg hadde vært fornøyd med bare lampene |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Jeg får ikke gå i butikker med globus, jeg har vært ute etter en i 12 år + ...
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|