|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
|
![]() Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?
Jeg stemmer ikke borgerlig, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Glamorøs
|
Nei, men Poly gjør. Det jeg mener er at oppfatningen til folk som ikke kunne tenke seg å stemme på et parti noen sinne, og ei heller stemmer på partier som kunne tenke seg å samarbeidet med dem, er ikke så farlig. Det er jo irrelevant for Frp at jeg oppfatter politikerne deres som arrogante, uredelige og kvalme så lenge deres kjernevelgere liker dem, og de som er på vippen liker dem godt nok til å stemme på dem eller partier som støtter dem.
![]() |
#64 |
Glamorøs
|
Jeg regnet med at du kom til å svare. Save Save Save
![]() |
#65 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?Nei, jeg tror jo at de i "VI HATER AP"-leiren får man nok ikke over uansett.
![]() |
#66 |
Glamorøs
|
Du kan ikke seriøst mene at Gjeddas reelle intensjon var å ivareta følelser, engstelser og reelle opplevelser? Hans intensjon var å være en rasistisk dritt som skulle sette på plass en kvinnelig muslimsk minister. Save
![]() |
#67 |
|
Takk, ass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Yes, we can!!
|
Nei, jeg mener egentlig noe som er litt mer innviklet enn jeg klarer å dytte inn i en setning, ser jeg.
![]() |
#70 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?Jeg skjønner hva du mener, men jeg er usikker på om hun kunne ha svart veldig annerledes. Hadde hun svart på det kulturspørsmålet han egentlig stilte, så ville det faktisk gjelde ting utenfor stillingbeskrivelsen hennes. Og så kunne de ta henne på det. Så det var en litt sånn can't win-situasjon, syns jeg.
![]() |
#71 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?Jeg stemmer heller ikke Ap, men synes ikke Hadia fremstår spesielt arrogant. Men at hun kommer inn i soya latte-kategorien for mange, er antagelig uunngåelig.
![]() |
#74 |
maler
|
Jeg synes ikke hun virker direkte arrogant, mer litt uerfaren som bruker retorikk og skarphet mer enn faktisk tyngde. Og da kan man lett oppfattes som litt arrogant.
![]() |
#75 |
geskjeftig
|
Jeg tror også Hadia taper på å være kvinne. For det der er jo virkelig ikke unikt, mange av de andre unge politikerne er også sånn, men det en helt reell utfordring når man skal vinne terreng, og det ser ut til at kvinner blir hardere dømt.
![]() |
#76 |
maler
|
![]() Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?Giske fremstår ikke som bedre på noe vis altså. Jeg er veldig usikker på om han vinner noe på å være mann. Kanskje han gjør det. Men sånn bildet er nå i politikerlandskapet vil jeg ikke akkurat si det virker som en ulempe å være kvinne.
![]() |
#77 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?Jeg syns fremdeles det virker som en ulempe å være kvinne og (relativt sett) uerfaren. Kvinne og erfaren er en litt annen kategori.
![]() |
#78 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?Det triste er jo at jeg tror Støre er en bra mann. Jeg syns det er kjipt at vi har kommet dit at det ikke holder.
![]() |
#79 |
maler
|
Ja.
![]() |
#80 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?Det er vel mest det at han ikke oppfyller forventningen til en Ap-leder, selv post-Jens?
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|