|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#63 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteDu vil egentlig ikke være med, mannen din vil egentlig ikke at du skal være med, og du drar fordi kanskje ungene dine vil sette pris på det?
![]() |
#64 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteHvis det eneste du gjør når du har ledig tid er telefon eller trening så høres en detox ganske sunn ut, spør du meg, men jeg antar at du setter det ørlite på spissen.
![]() |
#66 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteDenne tråden var faktisk veldig underholdende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteVisstnok er det sunt å gå ut av komfortsonen sin iblant. Sies det.
![]() |
#70 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytte
Helt enig. Overlat turen til dem som liker det.
![]() |
#71 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteJeg går motsatt vei enn de andre. Om dete r så mange ganger de har dratt dit uten at du har vært med så syns jeg at man kan oppofre seg en gang slik du har planlagt. Ofte går det bedre enn man tror. Sist redigert av Pelen : 29-09-18 kl 07:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Kjære vene! Det blir jo ikke noe morsomt for oss! |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteJeg synes du er veldig veldig tapper |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteJeg synes det at jeg er med på camping er et veldig godt eksempel å dra frem når barna må overtales til å være med på noe de ikke har så lyst til. Noen ganger tar man en for laget, rett og slett.
![]() |
![]() |
#75 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteDu har allerede fått gode tips til både lesestoff, mygg og overnatting, og for meg høres det ut som om du hadde trengt minst en uke avvenning fra trening. Det er ikke sunt å trene hver dag hvis man blir stresset av å ikke få trene hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteNår du slutter å spele Wf så skal eg ligge i bønn for deg om at du overlever.
![]() |
#78 |
Drømmer
|
Helt enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteJeg er med Pelen (og deg selv, tydeligvis, siden du jo planlegger å dra). Sug til deg overlevelsestips, dra og gjør det beste ut av det. Og bruk det som Niobe senere.
![]() |
#80 |
can-jur
|
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteHva med å bare skjerpe seg, være voksen og bidra til en koselig opplevelse for alle? Slik du skisserer det vil du, du og dine behov og hvor forferdelig du har det være i fokus og da er det kanskje like greit å være hjemme og la de andre ha en hyggelig tur?
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|