|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva står på TO DO-lista di før jul?
Ikke noe mer enn vanlig. Som vil si ganske lite.
![]() |
#62 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hva står på TO DO-lista di før jul?Jo, vaske ovnen står på lista. Ikke fordi det er jul, men fordi det sårt trengs. Og siden det meste annet på kjøkkenet er ganske strøkent, så bør ovnen til pers.
![]() |
![]() |
#63 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva står på TO DO-lista di før jul?Jeg foretrekker å vaske litt ekstra etter jul. Hvis vi vasker ekstra da. Moren min gjør det samme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva står på TO DO-lista di før jul?Vi vasker litt ekstra nå fordi vi er bittelitt sjuskete til vanlig. Ungene bytter på helgevasken, og det er ikke spesielt høy standard, får man vel si. Godt nok til at jeg lever fint med det til daglig, men litt ekstra synes jeg er ok nå som vi skal være så mye hjemme. For eksempel å tørke støv av lampene, det gjøres ikke så ofte. Og badekaret fikk seg visstnok en skrubb i dag. Og under sofaen og bak tv-benken og sånn.
![]() |
#65 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva står på TO DO-lista di før jul?Før en barnebursdag vasket jeg gulvene mine og moren min sa at det var jo unødvendig, jeg burde heller vaske etterpå. Jeg minnet henne om at det kom sikkert barn i hvite strømpebukser og det er hyggelig om de ikke er grå når de skal hjem.
![]() |
#66 |
koko
|
![]() Sv: Hva står på TO DO-lista di før jul?Handle de siste småtingene (kålrabi, fløte og sånt)
![]() |
#67 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva står på TO DO-lista di før jul?Får skrive det her også da, siden jeg havnet i feil tråd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva står på TO DO-lista di før jul?Jeg vasker minst mulig, i år har jeg tatt kjøkkenet skikkelig, både med rydding og vasking. Jeg har vasket badet. Ellers så har vi(dvs ungene) støvsugd.
![]() |
#69 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva står på TO DO-lista di før jul?Har akkurat pyntet juletreet med julemusikk på full guffe, kongerøkelse og herlig morgenstemning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva står på TO DO-lista di før jul?Nå har jeg vasket det ene badet. Skal straks støvsuge det og vaske gulvet. Tørker nok litt støv også.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|