|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?Jeg er veldig på linje med Bluen og Floksa her ser jeg.
![]() |
#62 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?Aldri. Jeg har alltid noe å lese, strikke eller se på. Eller noe å vaske eller rydde. Eller noen å ringe til eller besøke når sånt er lov. Jeg har for lite tid, ikke for mye.
![]() |
#63 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?Veldig sjelden, jeg liker å ha det stille og rolig. Å være alene hjemme er helt topp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?
Samme her. Møter der jeg må følge med, men ikke egentlig oppfatter innholdet som relevant, er derimot drepen.
For meg er det en helt spesifikk følelse, akkurat som å være sint eller glad. Jeg har ikke nødvendigvis den følelsen selv om jeg gjør kjedelige ting, så lenge jeg kan la tankene vandre fritt kan jeg underholde meg selv i timevis.
![]() |
![]() |
#65 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?Veldig sjelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
intro
|
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?Sånne ting - å leke på lekeplasser eller gjete veldig små barn kjedet meg noe voldsomt. Det samme gjør de aller fleste møter.
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?Åh, jeg synes gåturene hjem fra barnehagen var helt magiske! Er faktisk lei meg for at lillesøster har fått barnehageplass tjue meter fra blokka vår.
![]() |
![]() |
#68 |
Panzerekstremfeminist
|
Haha, Input - jeg har alltid vært bastant på at jeg bare leser ting for barn som jeg selv synes er gøy. Der er jeg fortsatt nå som jeg er blitt mormor. I går leste jeg ""De tre bukkene bruse i badeland" for barnebarnet, og koste meg stort. "Hasta la vista, trollet" er en av replikkene der. Jeg lo høyt. Jeg gidder ikke lese ting som jeg synes er dumme eller kjedelige. :badmom:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?Men selv det som er morsomt å lese for meg selv, f.eks. Kurt-bøkene, synes jeg det er kjedelig å lese for ungen.
![]() |
![]() |
#70 |
Panzerekstremfeminist
|
Oki, skjønner.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?Jeg synes det har vært gøy å lese for ungene når det jeg leser treffer dem. Vi har fått mange gode prater da og da jeg leste om Ludde for mellomste og han lo så fælt at han datt ut av senga, da kan man jo ikke annet enn å nyte.
![]() |
#72 |
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?Jeg kjedet meg aldri før, men etter et år med kronisk utmattelse gjør jeg ikke annet enn å kjede meg. Å ikke orke annet enn å ligge på sofaen når det er så utrolig mye jeg hat lyst til å gjøre er kjeeeedelig og ikke minst utrolig frustrerende.
![]() |
#73 |
ej ikke møjkets heije
|
Det kan jeg faktisk forstå. Hvis jeg ligger på sofaen og gjør "ingenting", så er det fordi det er det jeg vil gjøre. Hvis jeg ville gjort noe annet, så hadde jeg gjort det. (Akkurat nå er det riktignok veldig mange ting jeg har lyst til som jeg ikke får gjort på grunn av koronarestriksjoner, men det finnes fremdeles alternativer.) Når man ligger der fordi det er det eneste man kan, så er det mye verre.
![]() |
![]() |
#74 |
~~~~~~~
|
Åhh Ludde elsket begge mine også.
![]() |
#75 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ludde |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?Når jeg ikke har valgt alenetid selv. Nå har jeg barnefri og kjæresten skulle komme i kveld og sove her. Og kommer ikke likevel. Da går jeg litt rundt meg selv.
![]() |
#77 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?Nå skulle jeg skrive at jeg omtrent aldri kjeder meg, men etter å ha lest de siste innleggene kom jeg på at jeg ofte kjeder meg i rollelek med ungen. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|