Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Din mening om det nye designet og fargevalget!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva mener du om de nye fargene og designet på forumet?
Det ær sjempelekkert å jeg kozemozer meg når jeg ser det. 25 17,86%
Jeg kan leve med det, og liker det helt greit. 253 100,00%
Kan gjerne beholde designet, men bytte ut rosa med noe annet. 18 12,86%
Jeg tror HP og DM har mistet all sans for form og farge. 31 22,14%
Jeg får migrene av dette og kommer ikke tilbake før dette marerittet er over. 32 22,86%
Jeg vil ha tilbake det gamle NÅ! 56 40,00%
Hysterisk festlig 29 20,71%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 140. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-07, 21:28   #61
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din mening om det nye designet og fargevalget!

Jeg velger ennå å tro på at HP og Desembermamma har hatt ei real fyllekule og ser rosa og lyseblå elefanter...

Og håper de gode gamle fargene kommer tilbake når de er edru igjen.

Gammel 13-09-07, 21:29   #62
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Noen må ha mistet all sans for form og farge.

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Må også bidra med originalbildet av sofaen moldvarpen sitter i. NB! Det er en hundesofa!!!

Jeg merker jeg blir glad hver gang jeg ser avataren din.
Min favoritt.

Gammel 13-09-07, 21:31   #63
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jeg setter faktisk stor pris på dette designet, for jeg har ikke tid til å være her inne, og fem minutter er mer en nok... :logger av:

Fortsatt pålogget ser jeg.

Gammel 13-09-07, 21:37   #64
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Ja, det så med ett mer riktig ut.

Det er helt klart en sammenheng mellom fargepåvirkning og språksans, noe dagens FP-innlegg tydelig viser, asså.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 21:47   #65
Frantzen
Passiv

Standard

Vil ha tilbake det gamle NÅ.

Å diskutere seriøse temaer i denne hjertehimmelen blir liksom...ja...jeg vet ikke...ER i mot krig å fred å sånn altså, å vil at alle skal ha det bra og sånn! Mamman min er foreksempel åpen mot alle,hun, og det er jeg også fordi atte hun lærte meg det, lissom? Eller var det ikke det...? Spurte noen om?..?..

Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 21:59   #66
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg får migrene av det.

Gammel 13-09-07, 21:59   #67
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Hvis man bøyer skjermen tilbake sånn at alle nyansene blir mørkere er det mye roligere for øynene.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 22:02   #68
Vilja
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2007
Vilja har et hav av muligheter foran seg
Standard

Au... Vondt i øynene!
Forresten er den pollen bare kødd...

Vilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 22:11   #69
astrid_d
Superduperaktiv

Medlem siden: Oct 2006
astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Forferdelig og grusomt.
Trodde først jeg hadde kommet på feil side, jeg....

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 22:13   #70
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

D var ett fint ord, d der Henning's hvær.

OK, nå begynner det å bli virkelig skummelt her!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 22:19   #71
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Hvis man bøyer skjermen tilbake sånn at alle nyansene blir mørkere er det mye roligere for øynene.

Takk for tipset, det hjalp *migreneanfall avblåst*

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 22:21   #72
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Pollen ble laget helt seriøst, ( eller så seriøst som no kan bli på denne hersens fargekombinasjonen) men moddene eller admin. har kødda med den!

Gammel 13-09-07, 22:23   #73
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Forferdelig slitsomt, helt grusomt slitsomt

Men det førte noe veldig positivt med seg...jeg fikk jobbet i dag

Gammel 13-09-07, 22:23   #74
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Pollen ble laget helt seriøst, ( eller så seriøst som no kan bli på denne hersens fargekombinasjonen) men moddene eller admin. har kødda med den!

Det kan jeg vanskelig forestille meg. Både admin og moddene er voksne mennesker uten et humoristisk ben i kroppen.

Det var ikke meg altså!

Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 22:28   #75
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fargekombinasjonen ble NOE mer slitsom på flatskjermen til den stasjonære pcen, ja. :gulp:

Men det er fortsatt sjikkeli schtili

kozeklemz

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 23:08   #76
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Syntes bare det skal småjusteringer til jeg. Litt mørkere skrift og sånt. Ellers så er jeg glad i gul jeg.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 23:08   #77
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Vondt i øynene etter få minutter. Særlig de blå strekene er vonde å ha i bakgrunnen.

Gammel 13-09-07, 23:29   #78
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Hasta la vista, kommer tilbake når fargene er normale igjen

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 23:38   #79
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Syntes bare det skal småjusteringer til jeg. Litt mørkere skrift og sånt. Ellers så er jeg glad i gul jeg.

Måtte bare se omdet egentlig var mulig å lese hva du hadde skrevet der.

Blir jo spennende å høre hva som egentlig er meningen med dette, når spøken forhåpentligvis snart blir avslørt.

Gammel 14-09-07, 00:23   #80
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nekter, nekter, nekter, NEKTER å tro at det er så mange som synes denne stilen er helt grei. *sur og grinete*

Vil ha tilbake det gamle NÅ. (helst i går)

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.