|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?
![]() |
#62 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg synes det var gørrkjedelig der inne jeg. Det kan jo ha noe med at jeg registrerte meg med fake ID.
![]() |
![]() |
#63 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Det var litt morsomt i begynnelsen å få kontakt med gamle venner og noen vil jeg nok fortsette å ha kontakt med, men utrolig mye tull og dall som gjør at jeg ikke orker være der så mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
WF: Isbjorn
Hvor: Trondheim
![]() |
#67 |
Alltid våken
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Æ. Da sletter jeg bare det som er av bilder, så får heller profilen stå der. :lat: |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Pauset
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg synes det er morsomt å se hva gamle kjente gjør. Se bilder og sånn. Grupper er man vel bare med på for å vise sine standpunkt i en del saker. Sier litt om "hvem du er". Ellers så installerer jeg få applikasjoner, ignorerer det meste som popper opp, og sjekker det kun sånn nå og da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Gal kattedame
|
Signerer
![]() |
#70 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Registrerte meg til slutt etter mye mas fra andre. Litt artig å søke opp gamle skolevenner, men ellers er den derre fjæsboka temmelig kjedelig. Er innom svært sjelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg skjønner ikke helt hva som er så fascinerende med det.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Liten, sterk, smart
Medlem siden: Jan 2008
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Næsj, det var artig å finne igjen gamle bekjente, sånn til å begynne med. Men etter det ble det kjedelig, så jeg har deaktivert profilen min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg er der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Av og på bruker
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg er medlem, men ignorerer det meste av sånne bli medlem her og der saker....... Ligger lite om meg der.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg er der, og snoker på gamle kjente med jevne mellomrom. Men alt dilldallet ignorerer jeg, oppdaterer også sjelden i "is-feltet". Koselig å lese hvordan det går med folk og se bilder. Er nokså lite paranoid selv og legger ut noen bilder innimellom selv også.
![]() |
#77 |
hmmm
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
*_*
|
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg er med og liker det ganske godt. Er ikke inne hver dag lenger, men dog. Bruker gruppene mest. Har en superhemmelig, lukket gruppe som kun synes for oss fire ekslusive medlemmer. Der kommuniserer vi om superhemmelige ting. Før sendte vi mailer til hverandre, men det er mye mer oversiktlig med en wall, der alle kan se hva alle har skrevet. I tillegg har jeg blitt kjent med et par stykker gjennom noen morogrupper og er medlem av bandgrupper til venner og kjente - så kan jeg se om det er noen jeg kjenner som skal på konsertene deres før jeg bestemmer meg for å gå selv.
![]() |
![]() |
#79 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg registrerte meg. Fant altfor mye informasjon altfor tidlig om faren til E, så jeg fjernet alt av bilder. Profilen står der enda, men har ikke vært inne på evigheter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Passiv
|
Samme her. |
![]() |
![]() |
Emneord |
Trådverktøy | |