Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Hva synes dere om Facebook?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-08, 12:17   #61
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Oyoy, her.

Jeg registrerte meg der og synes det var veldig artig første uka. Nå er jeg aldri der inne og titter lenger. Skulle vel egentlig bare slettet hele profilen min der.
Noen som vet hvordan jeg gjør det?
Jeg har tittet litt, men fant ikke ut av det. *blånn*

Det kan være litt arbeid å fjerne seg fra Facebook. Du må trekke deg ut av alt du abonnerer på, altså grupper og sånt. Slette alle opplysninger om deg så godt det lar seg gjøre.

Til slutt kan du sende mail til admin og be dem slette profilen din.

Gammel 22-01-08, 12:21   #62
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det var gørrkjedelig der inne jeg. Det kan jo ha noe med at jeg registrerte meg med fake ID.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 12:32   #63
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Det var litt morsomt i begynnelsen å få kontakt med gamle venner og noen vil jeg nok fortsette å ha kontakt med, men utrolig mye tull og dall som gjør at jeg ikke orker være der så mye.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 12:32   #64
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg synes det var gørrkjedelig der inne jeg. Det kan jo ha noe med at jeg registrerte meg med fake ID.

Spør om det kommer opp noen blonde treff om man søker på Miss Norway.

Gammel 22-01-08, 13:07   #65
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det fikk jeg ikke lov til gitt. Prøvde jo selvsagt, men fikk fy.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 13:25   #66
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Nei, det fikk jeg ikke lov til gitt. Prøvde jo selvsagt, men fikk fy.

Dårlig gjort av dem, altså!

Gammel 22-01-08, 13:37   #67
Oyoy
Alltid våken

Oyoy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Oyoy er litt kulOyoy er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørnen, her.

Det kan være litt arbeid å fjerne seg fra Facebook. Du må trekke deg ut av alt du abonnerer på, altså grupper og sånt. Slette alle opplysninger om deg så godt det lar seg gjøre.

Til slutt kan du sende mail til admin og be dem slette profilen din.

Æ. Da sletter jeg bare det som er av bilder, så får heller profilen stå der. :lat:

Oyoy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 22:17   #68
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes det er morsomt å se hva gamle kjente gjør. Se bilder og sånn. Grupper er man vel bare med på for å vise sine standpunkt i en del saker. Sier litt om "hvem du er". Ellers så installerer jeg få applikasjoner, ignorerer det meste som popper opp, og sjekker det kun sånn nå og da.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 21:54   #69
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Ble aldri hekta, men er registrert ennå. Går inn en gang hvert jubelår.

Signerer

Vuderer å slette meg helt egentlig, lei av all søpla jeg får.

Gammel 02-02-08, 22:53   #70
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Registrerte meg til slutt etter mye mas fra andre. Litt artig å søke opp gamle skolevenner, men ellers er den derre fjæsboka temmelig kjedelig. Er innom svært sjelden.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 23:12   #71
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ikke helt hva som er så fascinerende med det.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 23:16   #72
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er innom rett som det er. Synes det er moro å få kontakt igjen med gamle studievenner og andre kjente. Rett og slett.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 20:33   #73
Dama
Liten, sterk, smart

Dama sin avatar

Dama har et hav av muligheter foran seg
Standard

Næsj, det var artig å finne igjen gamle bekjente, sånn til å begynne med. Men etter det ble det kjedelig, så jeg har deaktivert profilen min.

Dama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 18:03   #74
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Jeg er der.

Men jeg gjør ingenting der lenger. Så jeg kunne vel like gjerne slettet meg, men det sitter litt langt inne. Veldig skoledagbok'ish med alle disse fånyttes aplikasjonene, synes jeg.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 01:51   #75
Wit
Av og på bruker

Wit sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Wit har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er medlem, men ignorerer det meste av sånne bli medlem her og der saker....... Ligger lite om meg der....

Wit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 16:44   #76
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er der, og snoker på gamle kjente med jevne mellomrom. Men alt dilldallet ignorerer jeg, oppdaterer også sjelden i "is-feltet". Koselig å lese hvordan det går med folk og se bilder. Er nokså lite paranoid selv og legger ut noen bilder innimellom selv også.

Gammel 02-03-08, 16:53   #77
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg liker Facebook ganske godt, jeg bruker det som en slags miniblogg, fører lister over bøker jeg leser osv., tar tullete tester og utveksler meldinger med en del venner og kjente – jeg har mer kontakt med en del folk jeg liker veldig godt, enn jeg ville hatt uten Facebook. :lat nettjunkie: Heldigvis har jeg stort sett ingen på listene mine som sender meg masse tull, og gjør de de, ignorerer jeg.

Jeg har også fått funnet tilbake til gamle gode venner. Hyggelig med iværtfall litt kontakt.
Litt sånn ny form for brevvenner.
Åsså er jeg ganske så nygjerrig ...

Liker min digitale versjon av "Pusur skoledagbok".

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 16:55   #78
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er med og liker det ganske godt. Er ikke inne hver dag lenger, men dog. Bruker gruppene mest. Har en superhemmelig, lukket gruppe som kun synes for oss fire ekslusive medlemmer. Der kommuniserer vi om superhemmelige ting. Før sendte vi mailer til hverandre, men det er mye mer oversiktlig med en wall, der alle kan se hva alle har skrevet. I tillegg har jeg blitt kjent med et par stykker gjennom noen morogrupper og er medlem av bandgrupper til venner og kjente - så kan jeg se om det er noen jeg kjenner som skal på konsertene deres før jeg bestemmer meg for å gå selv.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 17:09   #79
Tusta
Aktiv

Tusta sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tusta er litt kul
Standard

Jeg registrerte meg. Fant altfor mye informasjon altfor tidlig om faren til E, så jeg fjernet alt av bilder. Profilen står der enda, men har ikke vært inne på evigheter.
Jeg kjenner også meg selv såpass godt at jeg har nok av steder å vandre på når det kommer til internett.

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 18:13   #80
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg liker Facebook ganske godt, jeg bruker det som en slags miniblogg, fører lister over bøker jeg leser osv., tar tullete tester og utveksler meldinger med en del venner og kjente – jeg har mer kontakt med en del folk jeg liker veldig godt, enn jeg ville hatt uten Facebook. :lat nettjunkie: Heldigvis har jeg stort sett ingen på listene mine som sender meg masse tull, og gjør de de, ignorerer jeg.

Samme her.

Svar med sitat
Svar

Emneord
facebook

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.