|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Drømmer
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merJeg har begynt, har pakket bort klær etter k, de ligger nå klar å skal sendes til gatebarna i Bolivia, kjøkkenskapene har jeg ikke så mye i lenger, ikke så lenge siden jeg flyttet. Alle cd-ene er lagt i mapper å det skal jeg gjøre med dvd-ene også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merDette er tråden for meg.
![]() |
#65 |
Come what may...
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merHadde en slik sjau rundt vår tiden. Men gud så mye som samler seg opp alerede. Jeg er med. Men må først få gjort unna noen bursdagsfeiringer og slik først.
![]() |
#66 |
--
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merJeg er med! Jeg har ryddet i kjelleren og kjørt 2 ganger på fyllinga, vært på Fretex med 5 poser klær og har 5 søppelsekker med leker jeg skal gi bort. Har i tillegg solgt unna noen klær. Ryddet på rommet til barna, og har kjøkken, soverom og bad igjen. Utrolig deilig, nå gjenstår det bare å fortsette sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merJeg driver å kaster med raus hånd og har levert 7 søplesekker med klær til Frelsesarmeen...
![]() |
#68 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merJeg er med! Vi venter et digert flyttelass fra USA nå, stort sett bare med klær, leker og TING. En masse ting som bare tar opp plass. Så når det er i hus selger jeg det vi ikke bruker lenger som kan selges, og gir bort/kaster resten. Jeg skal også lage ordentlig systemer med kurver o.l. på alt fra ladere til luer og votter. Vi hadde et digert hus i Houston, og det blir det rot av. Nå som vi ikke har så stort hus blir vi tvunget til å ha færre ting og bedre system. Deilig.
![]() |
#69 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merJeg er med. Riktignok kastet vi så det monnet for halvannet år siden da vi flyttet, men det er vel nødt til å være en kontinuerlig prosess. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merNå er det ryddig og oversiktlig i alle klesskapene våre. Gammelt og ubrukt er kastet eller gitt bort. Deilig!
![]() |
#71 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merHer skal jeg hive meg med. Jeg trenger rydde ut ting i hele huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merJeg er god på å pakke unna, men i garasjen stopper det opp gitt. Der står 5 søppelsekker med klær nå, og de har stått der i noen måneder. Sammen med alt ræl jeg ikke trenger, men som jeg synes er for fint til å gå på dynga - alt står i garasjen i påvente av loppemarkedsesongen. Å gi bort på Finn orker jeg ikke lenger, folk er ikke til å stole på; kommer aldri og henter når de sier de skal.
![]() |
![]() |
#73 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merDette jobber jeg med kontinuerlig, for det bygger seg så fort opp igjen. Det er bare noen måneder siden jeg gikk gjennom herremannen sittr om og nå er det stappfullt igjen. Frøkna sitt rom er et mareritt pga. alle småtingene. Men det verste er bodene. De står for tur nå, og jeg håper å få tatt dem ila. helga. Begynner nok med den som er i leiligheta. Gruer meg.
![]() |
#74 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Eie mindre og glede seg mer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merNå har vi gitt 3 sekker med klær til Fretex, kastet 2 tilhenger lass med boss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merDa har jeg fyllt en diger 240 liters X3-sekk med mine klær. Deilig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merVi har såpass stort hus at vi har bare pakket fram akkurat det vi trenger. Lenge hadde vi bare 3 middagstallerkener + litt annet nødvendig i kjøkkenskapene og resten i kjelleren, men det viste seg at vi fikk såpass mye besøk at det ble litt mye løping opp og ned. Så nå har vi plassert en skjenk på stua med slikt ekstraservise, men vi passer på å begrense hva vi har her oppe, så godt som mulig.
![]() |
#79 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merEndelig fant jeg denne tråden igjen! Her kastes det over en lav sko, skal vi bo 4 stk i denne treromsen fra februar må det sjaues. Vi har tre boder, en til klær, en til møbler og en til snowboard, ski, kofferter osv. I klesboden har vi skap til vintertøy og store plastbokser med navn på.
![]() |
#80 |
Leser
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg mer
Hva behager? Det kan da aldri bli for mye merking.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|