|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Skal barnet delta i julegudstjeneste i regi av skole eller barnehage? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
159 | 76,08% |
Nei |
27 | 12,92% |
Vet ikke |
3 | 1,44% |
Annet |
20 | 9,57% |
Deltakere: 209. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Snuppa skal i skolegudstjeneste med barnehagen. Knerten skal ikke, men det fordi det er midt i sovetiden hans.
![]() |
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Barnehagen vår har tur til kirken, de skal dit nå til uken. Mine barn skal bli med til kirken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Barnehagen til Lillemann skal heldigvis ikke i kirken på julegudstjeneste. De hadde tilbud om å være med på krybbevandring tidligere denne uken, men småbarnsavd. lot være å dra. Og det passet meg egentlig helt utmerket..
![]() |
#4 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Kan ikke tenke meg at vår barnehage skal i noen gudstjeneste.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Barnehagen har ikke noe slikt opplegg. På skolen har juleevangeliet vært tema i et par uker nå, og ungene skal fremføre det og julesanger på foreldreavslutningen. Jeg tror ikke det er planlagt noen kirketur. |
![]() |
![]() |
#6 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Ja, mine barn får være med i kirken.
Og de har en slik type avslutning i også, i tillegg til juleavslutning med foreldre, nissefest, julefrokost og gang rundt juletreet. Det er ikke plass til flere avlsutninger.
![]() |
#7 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Vår barnehage går ikke i kirken før jul, men hadde de gjort det så skulle Junior ha blitt med.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?De små har allerede vært i kirka med barnehagen. Storebror skal i kirka med skolen nest siste skoledag og jeg skal siste skoledag med elevene mine (de som ikke velger noe annet
![]() |
#9 |
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?De skal i kirken, og der skal de i hvert fall snakke med presten. Om det er gudstjeneste vet jeg ikke. Hun er i kirken og synger hver uke, så dette komme til å bli koselig for henne.
![]() |
#10 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Ja, begge mine skal være med nå til uka når skolen skal avgårde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?JA det skal de
![]() |
#12 |
Nattrangler
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Både han i barnehagen og de 2 på barneskola skal i kirken neste uke, 9 åringen er med i koret og skal synge i kirken også.
![]() |
#13 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Hun har allerede vært i kirken med barnehagen. Kunne ikke falt meg inn å nekte. Hun storkoste seg.
![]() |
#14 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?
Ja, barna vet ikke bedre, stakkars.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?
Jeg skjønner ikke helt hvordan denne var ment. :domm:
![]() |
#16 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Den var ikke ment til deg, sorry. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Kirkebesøket hadde virkelig gjort inntrykk på Tigerungen.
![]() |
#18 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Hadde det vært så hadde hun fått gått. Det hadde hun også om det var i et annet religiøst samfunn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Etylbarbital
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Barnehagen vår har ikke noe sånt opplegg. Heldigvis. Hadde barnehagen hatt det hadde han ikke fått delta.
![]() |
#20 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Ja, begge jentene skal på julegudstjeneste med barnehagen i neste uke.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|