|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glad
|
![]() Sv: «Jeg har barn som våkner alt for tidlig»-klubb!Oi, er det noen som er oppe allerede kl 4? Det er tidlig det!
![]() |
#2 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: «Jeg har barn som våkner alt for tidlig»-klubb!0550 i dag. Ikke så halvgæli', i grunn.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: «Jeg har barn som våkner alt for tidlig»-klubb!I kveld skal vi prøve melatonin for lillegutt siden han har veldig dårlig sovnkvalitet. Sist det ble prøvd var han liten og det hadde ingen effekt. Skal bli spennende å se pm han sover bedre. Og :krysser fingrene: lengre om morgenen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: «Jeg har barn som våkner alt for tidlig»-klubb!
![]() |
#6 |
Glad
|
![]() Sv: «Jeg har barn som våkner alt for tidlig»-klubb!Våken fra 0330 i dag. Første halvtimes middagslur var dermed kl 7.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: «Jeg har barn som våkner alt for tidlig»-klubb!Da er Melatonin prøvd igjen, og resultatet er godt. Sovnet 2010, våknet 0430 og lå og "roterte" litt til 0515, også sov vi til 0650 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
I tenkeboksen
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: «Jeg har barn som våkner alt for tidlig»-klubb!Har vært igjennom uker med tidlig start på morgenen, og da snakker vi kl 0415. Har funnet ut grunnen og tror vi går en enklere hverdag i møte. Nå har nemlig alt av hjørnetenner kommet og verden ler av oss igjen - HURRA
![]() |
#9 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: «Jeg har barn som våkner alt for tidlig»-klubb!I frykt for å jinxe alt sammen har jeg holdt meg unna denne tråden. Lillesøster har stått opp mellom 04 og 05 fra hun var 4-5 måneder. Fra hun var 6 måneder sov hun bare en lur på dagen, enkelte dager er den bare 30 minutter lang. Etter at hun ble ett år og begynte i barnehage 50% har søvnen endret seg merkbart. Det har hendt at hun har sovet til 07:30, og hun våkner aldri før 06 lenger. Alt etter 06 er greit og nå håper vi at den verste søvnterrorperioden er over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: «Jeg har barn som våkner alt for tidlig»-klubb!Uff - det er slitsomt å stå opp så tidlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: «Jeg har barn som våkner altfor tidlig»-klubb!I går var han våken fra 0400, sov fra 1030 til 1130, og sovnet for kvelden nokså nøyaktig klokken 1800. Og jammen sov han ikke til 0640!
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: «Jeg har barn som våkner altfor tidlig»-klubb!0507 idag :trøtt: |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
I tenkeboksen
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: «Jeg har barn som våkner altfor tidlig»-klubb!Vi melder oss inn igjen, minsten våken 0445, lovlig tidlig, lengter bare til ikveld og en tidlig kveld
![]() |
#14 |
Glad
|
![]() Sv: «Jeg har barn som våkner altfor tidlig»-klubb!Eget rom til babyer er undervurdert! I natt var hun tilbake på rommet sitt, og dermed klarte hun seg med mat i 0330-tida og deretter søvn på alle i huset fram til 0630.
![]() |
#15 |
geskjeftig
|
![]() Sv: «Jeg har barn som våkner altfor tidlig»-klubb!Du vet at barnet ditt er morgenfugl når han klapper og ler når vekkerklokka ringer.
![]() |
#16 |
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: «Jeg har barn som våkner altfor tidlig»-klubb!Jeg melder meg ut igjen!
![]() |
![]() |
#17 |
Glad
|
![]() Sv: «Jeg har barn som våkner altfor tidlig»-klubb!Føler at det er på tide å hente fram denne tråden igjen, siden jeg har vært våken siden 4 i natt, og oppe siden 5.
![]() |
#18 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: «Jeg har barn som våkner altfor tidlig»-klubb!
Lystette gardiner?
![]() |
#19 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: «Jeg har barn som våkner altfor tidlig»-klubb!Tør jeg si til dere at det blir bedre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Glad
|
![]() Sv: «Jeg har barn som våkner altfor tidlig»-klubb!Bedre? Hvem skal jeg tro på, Dora eller m^2? Jeg tror jeg for humørets skyld satser på å tro Dora!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|