|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Barnevakt på nyttårsaften? | |||
Nei, aldri. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
171 | 82,21% |
Ja, alltid. |
2 | 0,96% |
Det har skjedd |
29 | 13,94% |
Annet.... |
6 | 2,88% |
Deltakere: 208. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
|
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Hatt barnevakt én nyttårsaften. Det var da vi gikk fra 1999 til 2000. Jeg var gravid med minstegutten, og eldstegutten var nesten 2 år. Vi hadde samlet 30 venner på DIGER, DIGER hytte, og hadde kjempeparty. Jeg drakk Munkholm, og var stor og klumpete.
![]() |
#63 |
Audacious
|
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Nei, det har vi aldri hatt. Besteforeldre ønsker å feste selv, eller er ofte bortreist. Det var litt leit de første to åra etter at vi fikk Storesøster, ettersom ingen andre venner hadde barn. Etter hvert begynte vi å feire nyttår med andre venner med småbarn, og har det veldig hyggelig.
![]() |
#64 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Nei, men vi vil ikke ha heller. Nyttårsaften er den familiekveld for oss.
![]() |
![]() |
#65 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?nei.. nyttårsaften er en rolig dag for min del.. den skal tilbringes med barna, med god mat og nyttårsbukk kanskje..
![]() |
#66 |
Passiv
|
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Nei, det kunne ikke falle oss inn å feire nyttårsaften uten barna. |
![]() |
![]() |
#68 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?
For meg hadde det vært annerledes da nyttårsaften er en spesiell dag for meg. Da vil jeg gjerne ha mann og unger med meg. Selv om ungene ikke er store. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Vi kunne sikkert fått mine foreldre til å være barnevakt, men vi spør ikke. Har heller barna med på feiringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Det har ikke falt meg inn å spørre noe om det. Det er mulig at det kan være aktuelt en eller annen gang, men foreløpig koser vi oss med barna enten hjemme eller hos andre med barn.
![]() |
#71 |
Tankefull
|
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Nei, men for meg er nyttårsaften en familiedag.
![]() |
#72 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Selv om jeg godt kunne tenke meg å vært mer sosial på nyttårsaften ønsker jeg ikke at det skal gå på barnas bekostning. Vi har vært invitert til flere barnløse fester som vi glatt har takket nei til for å være hjemme med de små.
![]() |
#73 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Vi har barn som stort sett sovner før midnatt hvert eneste år, så hvis vi hadde hatt muligheten, hadde vi sikkert takket ja til barnevakt.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Det kunne nok hendt. F.eks. hvis vi dro ut til Fru Svigerkanin og lot barna være igjen mens vi selv dro "ut" på kvelden. I år skal vi være barnevakter selv.
![]() |
#75 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Har ikke hatt behov for det - har hatt annenhver nyttårsaften med eksmannen i de siste ti årene, så fire av dem var uten barn. Etter at Sandra på 5 ble født har vi hatt familiekveld - men nå blir det annenhver der også.
![]() |
#76 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her. I år skal hele familien på overnatting hos et vennepar.
![]() |
#77 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Det har aldri vært aktuelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#80 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?jeg stemte aldri. For oss er det feiring med barn. Men når jeg tenker etter hadde vi barnevakt fra kl ni i fjor. Men det var fordi de var såpass små og trengte å legge seg da. I år satser vi på at de klarer å holde ut.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|