|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorfor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Søren det lover ikke godt for neste gang æsse.
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() |
#4 |
kamerat
|
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorforDet mest spennende med sql er som regel hvor i alle dager man f.eks. har brukt punktum i stedet for underscore sånn at den svartens lange søkestrengen ikke virker.
![]() |
#5 |
Passiv
|
Håhåhåhåneida. |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorforrine, de trenger ikke å ha 100 % treffsikkerhet hverken leger eller spådamer. Men om man tar en kontrollgruppe av folk fra gata inn og sammenligner deres funn av sykdommer med en lege hhv snåsamannen så tror jeg det vil vise seg at snåsamannen er relativt ordinær mens legen treffer mer. |
![]() |
![]() |
#7 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Og jeg tror at dersom jeg og snåsamannen hadde stilt diagnoser på en kontrollgruppe folk fra gata, ville han hatt flere treff enn meg, mens en lege ville hatt flere treff enn snåsamannen. Se what I mean? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
Og det er nettopp det - om han har det - da kan jeg tro på at han kan mer enn andre. Og om dette ikke kan la seg forklare så kan jeg gå med på at da vet vi ikke hvorfor. |
![]() |
![]() |
#9 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Da er vi ganske enige, tror jeg. :75% skeptisk: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorforHallo, er dere HELT teite, eller? Det er jo selvsagt ingen som sa fra om 9/11, tsunamien eller noe, for de blir jo bare LEDD av!
![]() |
#12 |
Twinsouls
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#14 |
Twinsouls
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorfor*borte*
Siw mamma til en i himmelen og tre på jord "The way you make mee feel" Sist redigert av Siw : 13-01-10 kl 17:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorforDessuten er det alltid slik i katastrofefilmer og da er det til og med forskere som blir ledd av, så det så.
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorforJeg vet ikke om du er på bærtur, for jeg vet ikke om jeg skjønte greia. |
![]() |
![]() |
#17 |
Twinsouls
Svaret kommer innen 72 timer.
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorforForøvrig er det til enhver tid og mange steder ganske mange som spår alt mulig. En sjelden gang treffer noen blink og da blir det Stor Sak. |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorforÅh, men dette er jo old news, Siw. Dette hørte jeg om for lenge siden. Vi er i tredje dimensjon, fjerde dimensjon er vagt mystisk, og i femte dimensjon er det UFO-er. No shit. Dette ble det holdt et foredrag om på alternativmessa. Barnet til Gry Janniche Jarlum og foredragsgiveren er i femte dimensjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorforJeg er ihvertfall med på at min normale verdensoppfatning er det tre dimensjoner. Så kan man trekke inn tiden som den fjerde og da er man litt mer dyp. |
![]() |
![]() |
Emneord |
den andre siden, klarsynthet, ånder |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|