|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6
Veldig flott seremoni!
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 05-05-19 kl 22:18. |
![]() |
![]() |
#2 |
koko
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Å få hjulpet min gravide søster å flytte. |
![]() |
![]() |
#5 |
Tøff
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Takk, dere. Jeg har sovet elleve timer i natt! Jeg har sovet dårlig siden januar, jeg våknet uthvilt i dag! Magi.
#8 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Jeg ble ferdig med min del av semesteroppgaven i går, og telefon om jobbintervju senere i uka.
#9 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Er veldig glad for vel overstått konfirmasjonshelg, og glad det er ferdig. |
![]() |
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Nydelig dialog med en nydelig lærer. Det er så fint at når man moter seg opp og sender en mail om noe litt trøblete, så blir det tatt tak i ordentlig og proft og med umiddelbar tilbakemelding.
#11 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Lyden av korps som øver på å marsjere ute.
#12 |
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Har i dag avsluttet et nesten 30 timers kurs for bipolargruppe på DPS, glad for å ha valgt å melde interresse videre i selvhjelpsgruppe, som vi var 75% av deltagerne positive til.
#13 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6At jeg kom meg gjennom et foreldremøte uten å ta på meg verv for neste skoleår.
#14 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6En lang og fin samtale med skolepsykolog og at vi fikk time hos hen kjapt.
#15 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Bestilt Hellas tur til ungene og meg + ei venninne av meg 2 uker i sommer. |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6At det gikk superfint med minstejenten på besøkskveld på SFO. Sånne arrangementer er alltid litt spennende (hun har en autismediagnose), men det gikk over all forventning!
#17 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Ukens podcast-episode sammen med Poden under ullpleddet hans, og spennende diskusjon etterpå.
#18 |
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Som jeg skrev i gruffetråden for litt siden har jeg hatt en laaang diskusjon med suspekt utleier og HomeAway gående (der utleier kansellerte leien av leilighet i Italia, uten å refundere de 14000 NOK vi hadde betalt), men i dag fikk jeg endelig pengene tilbake. Til og med noen hundrelapper ekstra, pga valutaendringer - velfortjent, synes jeg!
#19 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Søte leieboeren som ikke turde spørre om bruke TV-stua for å se kamp 2 mellom Ajax og Tottenhamn i går. For der satt jo Helten og jeg og leste aviser og sånt. Heldigvis skjønte jeg at hen holdt på med noe på den lille mobilskjermen sin, så vi fikk skrudd på TVen og vi fikk sett og heiet og diskutert sammen. Hurra! (Jeg sliter med å lære hen å stå på krava og bruke rettferdighetskortet og slikt. Vi kan for pokker sitte i den andre stua hvis hen skal se på noe og vi ikke, det er jo på TV-stua det er god og stor skjerm og god lyd). |
![]() |
![]() |
#20 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Ble bedt bort på middag i dag. En reddende engel i en virkelig kaosdag (ref. gruffetråden) |
![]() |
![]() |
Emneord |
glad glede |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|