|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?
Ja, og hvor mye betalt man får. Altså, selv da jeg var purung og på det aller lekreste og sutret til storebroren min over at jeg var blakk og vurderte å trekke på gata (i håp om å få litt sponsing) så sa han "Jaha. Husk å ta med småpenger da." Til vekslepenger liksom.
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
Nah. Jeg hadde tilbudet en gang, men var for ung, dum og prippen til å slå til. Jeg angrer bittert hver gang jeg betaler studielånet mitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tankefull
|
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Jeg tviler. Uansett hvordan jeg vrir å vender på det så ville det gjort noe med meg som person. Gjort noe med min selvrespekt og mitt syn på megselv.
![]() |
#5 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Ja det kunne jeg, vist det var den eneste muligheten for at barna mine hadde mat, klær og husly. Når det kommer til barna er det nok svært lite jeg ikke hadde gjort for at de skulle hatt det bra kjenner jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tankefull
|
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Men hvor går den grensen da?
![]() |
#7 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Som et engangstilfelle, helt sikkert. Som et fast yrke, aldri.
![]() |
#8 |
villende
|
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Jeg hadde foretrukket miltklinikk eller spåtelefon fremfor prostitusjon, kjenner jeg. Jeg innbiller meg at jeg ville funnet mer innbringende inntektskilder enn prostitusjon (og er det ikke noe i det å være prostituert at man ikke nødvendigvis har den luksusen at man faktisk kan velge kundene sine.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Min første tanke er litt av typen "tja, om jeg kan være selektiv hvem det er og får godt betalt, så går det på no' vis" - men jo mer jeg tenker på det, jo verre blir tanken. jeg er altså ikke helt sikker.
![]() |
#10 |
Går videre
|
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Akkurat nå kunne jeg veldig gjerne tenkt meg å ha sex med en eller to eller tre kjekke attraktive fyrer og få betalt for det, men signerer "ikke som yrke" nei.
![]() |
#11 |
Leser
|
Det er mange menn jeg ikke kunne ha tenkt meg å være sammen med. Jeg kunne heller ikke tenke meg å hatt et forhold til en kvinne. Det er ikke helt det samme som at jeg mener at lesbiske kan likestilles med barnemishandlere.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 11-12-10 kl 09:01. Årsak: Satte jeg i kursiv |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Om jeg hadde blitt tilbudt et syvsifret beløp skulle jeg ha knullet hvemsomhelst. Jeg er så god i senga, så det hadde i tatt mer enn noen minutter uansett.
![]() |
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Greia er kanskje at ganske mange horekunder har spesielle preferanser. En ting er et ordinært knull - verre har det vært om de har ønsket wetsex eller slike ting.
![]() |
#15 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Jeg tror alle kan gjøre ting de egentlig ikke kan forestille seg å gjøre under esktreme omstendigheter. Ta f.eks han som besøkte Skavlan for en tid tilbake, som hadde overlevd flykræsjet i Andesfjellene. På spørsmål om hvordan det var å spise de døde kompisene svarte han noe om at det ikke går an å forestille seg hvordan de tenkte uten å ha vært i den situasjonen. Når du har to valg, bli kanibal eller dø, tror jeg de aller, aller fleste ville valgt det første. Prostitusjon vil i mine øyne være peace og cake i forhold til mange andre potensielt grusomme valg man kan tenke seg å bli utsatt for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#17 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?Nja, det kommer nok an på situasjonen. Per nå? Aldri i livet. Hvis jeg hadde bodd på gata og desperat trengte pengene? Sannsynligvis.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|