|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvordan virker Ryanair?Jeg har bare flydd RA en gang og det er det mest ubehagelige jeg har gjort. Jeg er normalt slank og <180 høy, og det var så vidt jeg fikk plass. Og jeg måtte sitte stokk stille i det knallharde setet, for det var ikke rom til å flytte seg en millimeter.
![]() |
#82 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan virker Ryanair?
Jøss. Jeg er jo like høy som deg og mye bredere - jeg synes RA er det eneste selskapet jeg har god plass til bena jeg. I og med at setene ikke kan legges ned så slipper jeg å få en eller annen fireåring foran meg som bare må smelle setet i knærne mine gang på gang noen timer. |
![]() |
![]() |
#83 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvordan virker Ryanair?Jeg har vært veldig obs på setebredde og benplass, men jeg synes at Ryan Air er bedre enn mange selskaper på det området. Men det evinnelige kjøpe-ditt-og-datt-styret er irriterende, da, men ikke verre enn at jeg kan leve med det.
![]() |
#84 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvordan virker Ryanair?Jeg sier på ingen måte at Ryanair er et fantastisk selskap. For det er de slett ikke, men de er veldig billige i forhold til konkurrentene. Så mye billigere at jeg er villig til å svelge en god del kameler.
![]() |
![]() |
#85 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan virker Ryanair?Jepp. Det er en buss liksom. Det er ikke minste spor av luksus. Men totalopplevelsen når man er en kjip gnier sånn som meg - den er slett ikke verst likevel. |
![]() |
![]() |
#86 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvordan virker Ryanair?Vi reiste mye med Ryan Air da minstemann var baby. Jeg syntes ikke det var noe mer pes enn å reise med andre selskap. Det var før de hadde priority boarding, så vi spurte alltid om å få gå på først, og det fikk vi.
![]() |
#87 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan virker Ryanair?Jeg har reist mye med RA med småtasser, og det har vært helt uproblematisk. Så lenge barnet er under to år, sitter det jo på fanget, så da får man jo i hvert fall sitte sammen.
![]() |
#88 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvordan virker Ryanair?Kanskje de har en variert flypark? For jeg har virkelig ikke vært borti maken av dårlig komfort.
![]() |
#89 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Hvordan virker Ryanair?Ryanair har flybransjens dårligste og trangeste pitch (dvs avstanden fra stolen man sitter på til setet foran) altså benplass. Det er helt udiskutabelt. At man "føler" at Ryanair har like bra benplass som andre er noe helt annet, men det stemmer altså ikke. De stapper absolutt flest fly inn i sine Boeing 737 av alle flyselskaper. Nå skal det sies at alle flyselskap har dårligere benplass enn den gang da det var danseplass mellom seteradene. Bransjen har forandret seg - det er om å få plass til flest mulig passasjerer på flyet for derfor å kunne redusere kostnader....
![]() |
#90 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan virker Ryanair?
Men siden man ikke kan legge ned setene så blir det altså lenger plass til oss med lange bein. Jeg er ikke villig til å tenke at jeg innbiller meg hvor ben mine klemmes eller ikke altså. SAS business har bedre plass, men ellers er det trangere. |
![]() |
![]() |
#91 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Hvordan virker Ryanair?(Kilde: youtube.com)
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|