|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?Vi har ingen sykt-barn-dager. :selvstendignæringsdrivende:
![]() |
![]() |
#3 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?15 - altså 30 tilsammen. Har aldri brukt mer enn 5 tilsammen på et år, og flere år har vi ikke brukt noen. Og ja, vet vi er heldige som har stort sett friske barn.
![]() |
#4 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?Vi har 10 dager hver, har 2 barn. De siste årene har vi brukt svært få dager. De er lite sjuke, heldigvis.
![]() |
#5 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?Jeg mener å huske vi har 20 dager hver, pga Lillemann. Men, det er sjelden vi får bruk for disse dagene. Guttungen er, bank i bordet, nesten aldri sjuk, og blir Lillemann sjuk, gjør han det som regel så grundig at vi får sykehusopphold og pleiepenger.
![]() |
#6 |
...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?Vi har 3 barn og har 25 dager hver.(Vi har ekstradager for et av barna) Noen år har vi brukt opp nesten alle, men vi er langt unna det i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?Har 40 dager (aleneforsørger, to barn med utvidet rett til sykedager)
![]() |
#8 |
I mål
|
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?Vi har 10 hver, 2 barn. Vi har aldri vært i nærheten av å bruke dem opp med storebror, heller ikke første året, men han var ikke ekstremt mye syk og vi har god hjelp av besteforeldre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?
Da har du 60 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?Tre barn, 15 dager hver, pluss 10 ekstra dager hver pga kronisk sykdom på et barn (eller egentlig alle tre, men har ikke sett behovet for å søke for mer enn 1). Ingen av våre arbeidsgivere har heldigvis avkrevd "regnskap" for hvilket av barna som var sykt når, for å fjor så var det Lillesøster som sto for 90% av dagene, mens de ekstra dagene har vi for Mellomsøster.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?Har visst krav på¨ekstra dager på storebror med diagnose men aldri søkt.
![]() |
#12 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?Har vel 20 dager i året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?Har 10 dager, standard altså for to barn. Jeg er i ulønna permisjon nå og det er ikke bare bare når det kommer til sykdom. Samboeren brukte opp alle sine tidlig på året; det var mye sykdom av typen omgangssjuke. Jeg klarer fint to små med feber, men to babyer med omgangssyke f.eks.... Verst nå er selvsagt når jeg er syk, da må jeg jo bare bite tenna sammen. Vi har ingen familie eller slikt som kan trå til heller, håper på en lett vinter!
![]() |
#14 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?15 dg hver og 3 barn. Har aldri brukt dem alle sammen heldigvis, men godt å vite at man har dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?Vi har vel 15 dager hver, vil jeg tro. Det blir jo 6 uker til sammen, så det håper jeg virkelig vi aldri får behov for. Vi tar ut en håndfull i året, tenker jeg. Noen år ingen, noen ryker det plutselig en uke.
![]() |
#16 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor mange sykt-barn dager har dere per år?Vi har 10 hver og de eneste gangene vi har vært i nærheten av å bruke alle dagene er de to årene vi har hatt barnehagestart for jentene.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|