|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter(Kilde: youtube.com)
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter
![]() |
#5 |
© All rights reserved
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterHer er det mannen som krever denne hver advent. Jeg klarer meg lenge med Grinchen. Men okei, jeg fniser alltid når Billy Mack sier "Ant or Dec". Jeg mener, hvem er egentlig hvem?!
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterJamie og Aurelia er den fineste histprien synes jeg. Statsministeren er morsomst. Og scenen med cd-julegaven er bare så ufattelig sår. Griner hver gang. Blir jævlig irritert på karen for at hun tar telefonen. Klarer nesten ikke å se på. Generelt veldig glad i filmen. Skikkelig feelgood. Hadde et fantastisk champagne og love actually-vorspiel hos en venninne en gang. Var rusa på livet og kjærligheten da vi gikk ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterFrieriet til Aureila gleder jeg meg alltid til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
utfordrer ikke
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterDet er umulig å velge bare en scene, ja.
![]() |
#11 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterOK, Karamelle, my bad. Ser ut til at vi bare skal godta Little Portugal i Marseille. Men jeg har hørt endel på kommentarene og sett bakomfilmen, og det skulle ikke forundre meg om dette er en greie som gikk litt galt i manusstokkingen.
![]() |
#12 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterHva gjør denne tråden med meg? Jeg ser den nå. Oppslukt. Dere har så retti det dere sier. Den filmen har så mange aspekter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterFilmen er et must for kostyme-snekre-mammaer også da:
![]() |
![]() |
#14 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterLiker også "God, your heavy"-kommentaren til Hugh Grant da han løfter opp sekretæren for å gi henne en klem. Herlig!
![]() |
#15 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterVisste dere forresten at vår alles kjære Aurelia representerte Portugal i Melodi Grand Prix i 1996?
![]() |
![]() |
#16 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterJeg visste ikke at sekretæren/elskerinnen til Alan var tysk før jeg så henne i et gammelt klipp på youtube, hun var vertinne i Bravo(?) eller noe sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg elsker slike totalt uviktige men helt vesentlige opplysninger. Takk!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterDet er egentlig hele blandingen jeg liker. Den mest irriterende scenen er Sarah som ikke kan la være å ta telefonen når hun har fått med seg sixpack-sjamporeklame-Karl hjem i senga si. Sist redigert av Filifjonka : 19-12-11 kl 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
kamerat
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterKarl er jo helt parodisk, da. Det går jo ikke an å se sånn ut.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|