|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Interiørshoppingtråd IIIDa har vi vært på IKEA og kjøpt oss nytt teppe og nytt salongbord |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aktiv
Medlem siden: May 2007
![]() |
![]() Sv: Interiørshoppingtråd III
Så fin sofa! Kan jeg spørre hvor den er fra? Husker du målene kanskje også..? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Interiørshoppingtråd IIIBoConcept, Quattro (tror jeg den het). Den er nå utgått av sortimentet. Må sjekke målene Sist redigert av bulle : 07-02-12 kl 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Interiørshoppingtråd IIIFin stue du har, bulle! Fint teppe du har kjøpt deg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Interiørshoppingtråd IIIHvorfor i alle dager kjøpte jeg ikke den benken når jeg så på den? *Angrer* |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Jeg har kjøpt denne benken idag til å ha i hallen. Den er så søt og fin. Takk for tips her inne!
![]() |
#11 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Interiørshoppingtråd IIIHar kjøpt disse i dag, og er helt tussete glad.
"Is this real? Or has this been happening inside my head?" "Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?" Sist redigert av Najade : 26-11-13 kl 15:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror de heter Rolf (står i alle fall på kvitteringen), og er kjøpt på Norrgavel i Prinsensgate (tror det er Prinsensgate i alle fall).
![]() |
![]() |
#16 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Interiørshoppingtråd IIIBle veldig fint med den benken, Salt! Mamma har også skinn på den.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|