|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?
Ikke vi, heller. Jeg får stort sett bøker av moren min eller noe i samme prisklasse.
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Moren min "gidder ikke" å kjøpe gave, så vi får oftest penger. Nå er jeg slem, men jeg synes det er litt leit, og jeg skulle ønske vi kunne vært verdt en tur i butikken, liksom. Litt omtanke. Men jeg setter pris på pengene, det er ikke det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
© All rights reserved
|
Jeg er helt enig med deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Samme her! Jeg har lyst å si dette til moren min, men jeg tør ikke. Og så er det så mye annet jeg har vært nødt til å ta opp, og hun er lite flink til å lytte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Oj, det var gaver i en helt annen liga enn hva jeg er vant til. Ferier, sofaer og femsifrede beløper!
![]() |
#7 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jeg har fått 4 hesper silkeull fra Nøstebarn, 9 nøster Alpaca, 1000 kr gavekort på Pickles
![]() |
#8 |
etterpåklokest
|
Stryke sengetøy?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Jeg husker jeg gikk på folkehøgskole med en fyr som fikk ferdigstrøket sengetøy fra moren sin en gang i uka. Jeg hadde ikke hørt om sånt før, og blir like |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Jeg gjør. Jeg er oppvokst med en far som nektet å legge seg i krøllete sengetøy. Han måtte defor stryke det selv. Og det gjør han ennå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jeg fikk Sony PRS-T2 E-reader, hårføner, lekre sølvsko fra Roots, genser, sengetøy, hjemmestrikkede votter, grytekluter, negllakk, Tassimo Kaffemaskin m/en hel haug tilbehør, ullundertøy.
![]() |
#14 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jeg fikk så mye fint. Fra mannen fikk jeg en genser og en stjernekikkert, fra barna en genser, en kaffekopp og en bodylotion.
![]() |
#15 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jeg og Drømmemannen fikk flotte mamma- og pappakopper som de to yngste barna hadde dekorert i barnehagen, de var veldig fine. Og så har Storsøster brettet en nydelig kurv til meg i papir, hun er så flink til alt sånn bittesmått og pent. Jeg fikk ellers en lekker veske fra marc by marc jacobs, hudpleieprodukter, salatbolle og blomstervase vi ønsket oss, rødvin, sjokolade og en større pengegave fra svigerforeldrene mine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Foreldrene mine gir gaver/gavekort til ca 1000 kr pr snute. I år fikk gutta våre og jeg penger, det er ikke vanlig. Foreldrene mine har nok penger, men gir ikke voldsomme gaver. For tre år siden fikk jeg og brødrene mine en Telemarksbunad hver, det var helt spesielt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Vi fikk tapassett, sushisett, penger og gavekort. Jeg fikk også en puff jeg har ønsket meg av mannen, samt et smykke. Så ble det litt sminke, neglelakker, og selvsagt pysjen fra mamma. (Den er obligatorisk.
![]() |
![]() |
#19 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Vi voksne får ikke så mye gaver, det er etter avtale. Vi fikk en gassovn til hytta av svigermor, det er ikke vedfyring der og hun er redd strømmen skal være borte lenge.
![]() |
#20 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Dette er gavene jeg setter høyest. Det er så stas for de fryder seg virkelig over å gi disse gavene.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|