Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Angående antrekk i konfirmasjon

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-07, 16:57   #81
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Angående antrekk i konfirmasjon

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Hvorfor det? En kjole er en kjole. Enten er den pen eller ikke. Enten passer den til anledningen eller ikke. At den er eksklusiv er virkelig noe jeg aldri har tenkt på før jeg entret dette forumet.

Må signere dette. Jeg er såpass enkel at jeg aldri ville vært i stand til å se om noe var eksklusivt eller ikke. Mange dyre plagg er stygge, og mange billige plagg pene - og omvendt. Om denne kjolen passer i en konfirmasjon, synes jeg i grunnen det er vanskelig å svare på uten å kjenne brukeren i virkeligheten og vite hvordan hun kler seg til daglig.

Gammel 25-04-07, 17:32   #82
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Ja denne kan du absolutt gå i. Særlig siden den ikke er så kort som her.
Utrolig nydelig.
Veldig pen var den. Jeg elsker brunfarger.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 18:01   #83
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I eksklusiv a1 (gj ty., eng. fra mlat, eg 'som andre er utelukket fra') som er forbeholdt noen utvalgte; fornem, luksuriøs e-e kretser / ha e-e retter / et e-t intervju intervju gitt til bare én avis e l / e-e forretninger II eksklusiv el. eksklusive adv (fra mlat) ikke medregnet, fraregnet, unntatt, mots *inklusive pris kr 200 e- moms / e- emballasje

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordbok...&OPP=eksklusiv

Gammel 25-04-07, 18:49   #84
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

I eksklusiv a1 (gj ty., eng. fra mlat, eg 'som andre er utelukket fra') som er forbeholdt noen utvalgte; fornem, luksuriøs e-e kretser / ha e-e retter / et e-t intervju intervju gitt til bare én avis e l / e-e forretninger II eksklusiv el. eksklusive adv (fra mlat) ikke medregnet, fraregnet, unntatt, mots *inklusive pris kr 200 e- moms / e- emballasje

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordbok...&OPP=eksklusiv

Pøh. Her skulle jeg komme med intelligente utsagn om forskjellige oppfatninger av ordet "eksklusiv", og så trekker du frem en ordbok.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 18:51   #85
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ekslusiv er et velbrukt ord fra Angeliques side. Jeg sier ikke at det er noe galt i det, men det blir for dumt å påstå at det ikke betyr noe.

Det var vel bare Angeliques måte å si at kjolen, som kunne fremstå som hverdagslig, er av en mer ekslusiv look pga stoffblandingen.

Gammel 25-04-07, 18:58   #86
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Re: Sv: Angående antrekk i konfirmasjon

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Pøh. Her skulle jeg komme med intelligente utsagn om forskjellige oppfatninger av ordet "eksklusiv", og så trekker du frem en ordbok.

Fnis.

Man kan alltid stole på safran.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 19:33   #87
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Vi har samme bunad, Angelique. Bare at jeg har blå stakk.

Den kjolen du viser frem må da være flott til en konfirmasjon! Jeg har aldri sett på konfirmasjon eller dåp som en anledning man må stivpynte seg.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 19:54   #88
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Angående antrekk i konfirmasjon

Fnis.

Man kan alltid stole på safran.

Gammel 25-04-07, 20:00   #89
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor det? En kjole er en kjole. Enten er den pen eller ikke. Enten passer den til anledningen eller ikke. At den er eksklusiv er virkelig noe jeg aldri har tenkt på før jeg entret dette forumet.

Hva legger du egentlig i ordet eksklusiv? Hva hører du når hun sier den er eksklusiv? For det er jo det hun prøver å poengtere, - det du skriver, at den ikke er så hverdagslig som den kan se ut til på bildet, og at siden stoffet er fint /eksklusivt så mener hun den er passende til anledningen.

Gammel 25-04-07, 20:03   #90
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Hva legger du egentlig i ordet eksklusiv? Hva hører du når hun sier den er eksklusiv? For det er jo det hun prøver å poengtere, - det du skriver, at den ikke er så hverdagslig som den kan se ut til på bildet, og at siden stoffet er fint /eksklusivt så mener hun den er passende til anledningen.

Sånn oppfattet jeg det også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 20:05   #91
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Re: Sv: Angående antrekk i konfirmasjon

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Les safran sin orbokforlaring. Jeg legger i det at noe er unikt, noe for seg selv, fornemt og lukseriøst.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 20:13   #92
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sånn at jeg nesten føler meg litt "naken" om jeg ikke har bunaden min på meg i dåp og konfirmasjon. Det til tross for at bunaden ikke akkurat er behagelig for ryggvondtene mine heller. Jeg pleier alltid å reise i andre klær og skifte før og etter selskapet.

Men nå var det ikke det du spurte om, da.

Ved første øyekast synes jeg ikke kjolen ser ut som noe jeg ville ha gått med i konfirmasjon. Men du vet jo best hvordan du vil ta deg ut i den selv.

Gammel 25-04-07, 21:28   #93
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes kjolen er pen, men for kort til en konfirmasjon. Jeg hadde valgt bunad, eller noe annet med mer lengde. Det er en høytidsdag, og denne kjolen, tross eksklusiv look, roper mer hverdag enn høytid.

Dette er min høyst personlige mening, du gjør selvfølgelig som du vil.

Gammel 25-04-07, 21:29   #94
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjempefin kjole. Absolutt fin nok til en konfirmasjon.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 21:32   #95
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Jeg synes kjolen er pen, men for kort til en konfirmasjon. Jeg hadde valgt bunad, eller noe annet med mer lengde. Det er en høytidsdag, og denne kjolen, tross eksklusiv look, roper mer hverdag enn høytid.

Jeg ville ikke heller gått i så kort kjole i konfirmasjon som denne ser ut på bildet, men Angelique skriver jo at til henne går den rett over kneet. Skjørt rett over kneet har jeg gått med i konfirmasjon også. *Og det gikk bra med meg*

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 21:33   #96
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Nydelig kjole. Selvsagt kan du bruke den. Jeg tror til og med at jeg vil gaa saa langt som aa si at du ikke maa finne paa aa skjule den under en jakke, men kjenner jeg deg riktig, har du vel en jakke som passer.

Jeg er vanligvis ingen stor Marc J. fan, men denne kjolen var virkelig lekker.

Forövrig er jeg glad for at jeg ikke har bunad. Jeg savner det paa 17. mai, men ellers liker jeg bedre aa kle paa meg deg jeg föler for og som passer til vaer, vind og föreforhold.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 21:33   #97
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Forresten synes jeg det oser litt av hvert i denne tråden. Komisk.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 21:34   #98
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Kjolen er helt klart pen, ja. Nydelig farge.

Gammel 25-04-07, 21:35   #99
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Forresten synes jeg det oser litt av hvert i denne tråden. Komisk.

Hva er det det oser av, mener du?

Gammel 25-04-07, 23:43   #100
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Angående antrekk i konfirmasjon

Les safran sin orbokforlaring. Jeg legger i det at noe er unikt, noe for seg selv, fornemt og lukseriøst.

Angelique har jo forklart at hun brukte eksklusivt for å beskrive kvaliteten på stoffet.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:55.