|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
intro
|
![]() Sv: Angående antrekk i konfirmasjon
Må signere dette. Jeg er såpass enkel at jeg aldri ville vært i stand til å se om noe var eksklusivt eller ikke. Mange dyre plagg er stygge, og mange billige plagg pene - og omvendt. Om denne kjolen passer i en konfirmasjon, synes jeg i grunnen det er vanskelig å svare på uten å kjenne brukeren i virkeligheten og vite hvordan hun kler seg til daglig.
![]() |
![]() |
#82 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Angående antrekk i konfirmasjonJa denne kan du absolutt gå i. Særlig siden den ikke er så kort som her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
frakoblet
|
![]() Sv: Angående antrekk i konfirmasjonI eksklusiv a1 (gj ty., eng. fra mlat, eg 'som andre er utelukket fra') som er forbeholdt noen utvalgte; fornem, luksuriøs e-e kretser / ha e-e retter / et e-t intervju intervju gitt til bare én avis e l / e-e forretninger II eksklusiv el. eksklusive adv (fra mlat) ikke medregnet, fraregnet, unntatt, mots *inklusive pris kr 200 e- moms / e- emballasje
![]() |
#84 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
Det var vel bare Angeliques måte å si at kjolen, som kunne fremstå som hverdagslig, er av en mer ekslusiv look pga stoffblandingen.
![]() |
![]() |
#86 |
navnet sjemmer ingen
![]() Re: Sv: Angående antrekk i konfirmasjon
Fnis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Angående antrekk i konfirmasjonVi har samme bunad, Angelique. Bare at jeg har blå stakk.
![]() |
#89 |
Live and let live
|
Hva legger du egentlig i ordet eksklusiv? Hva hører du når hun sier den er eksklusiv? For det er jo det hun prøver å poengtere, - det du skriver, at den ikke er så hverdagslig som den kan se ut til på bildet, og at siden stoffet er fint /eksklusivt så mener hun den er passende til anledningen.
![]() |
#90 |
Fortynnet
|
Sånn oppfattet jeg det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
navnet sjemmer ingen
![]() Re: Sv: Angående antrekk i konfirmasjon
Les safran sin orbokforlaring. Jeg legger i det at noe er unikt, noe for seg selv, fornemt og lukseriøst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Angående antrekk i konfirmasjonJeg er sånn at jeg nesten føler meg litt "naken" om jeg ikke har bunaden min på meg i dåp og konfirmasjon. Det til tross for at bunaden ikke akkurat er behagelig for ryggvondtene mine heller.
![]() |
#93 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Angående antrekk i konfirmasjonJeg synes kjolen er pen, men for kort til en konfirmasjon. Jeg hadde valgt bunad, eller noe annet med mer lengde. Det er en høytidsdag, og denne kjolen, tross eksklusiv look, roper mer hverdag enn høytid.
![]() |
#95 |
Fortynnet
|
Jeg ville ikke heller gått i så kort kjole i konfirmasjon som denne ser ut på bildet, men Angelique skriver jo at til henne går den rett over kneet. Skjørt rett over kneet har jeg gått med i konfirmasjon også. *Og det gikk bra med meg* |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Angående antrekk i konfirmasjonNydelig kjole. Selvsagt kan du bruke den. Jeg tror til og med at jeg vil gaa saa langt som aa si at du ikke maa finne paa aa skjule den under en jakke, men kjenner jeg deg riktig, har du vel en jakke som passer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Like blid!
![]() Sv: Re: Sv: Angående antrekk i konfirmasjon
Angelique har jo forklart at hun brukte eksklusivt for å beskrive kvaliteten på stoffet.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|