|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?Det med 10% finnerlønn - er det kutyme eller pålagt?
![]() |
#82 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?
Å ja, fantasert hadde jeg også, definitivt.
![]() |
#83 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?Jeg hadde definitivt levert tilbake pengene. Jeg hadde ikke klart å bruke dem. Tanken på at noen virkelig trengte dem, eller at de var i den bagen pga noe kriminelt hadde forfulgt meg dag og natt om jeg ikke hadde levert dem tilbake.
![]() |
#84 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?Pålagt er det vel ikke, men så mye oppmerksomhet som saken har fått er det rimelig knipent å ikke gi noe syns jeg.
![]() |
#85 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Me too, også hadde jeg tatt barna fri to uker fra skolen og reist til sydenland.
![]() |
![]() |
#86 |
Introvert optimist
|
Det er lovhjemlet. Her er hva Store Norske leksikon sier:
![]() |
#87 |
Yes, we can!!
|
Interessant.
![]() |
#89 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?Jeg hadde ikke drømt om å beholde dem, om det ikke hadde vært noen fare eller ulovlighet forbundet med det heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?Ja, herlighet. Så lenge det var innhold i vesken, selv uten kontanter, hadde jeg levert den til politiet. Hadde aldri greid å kose meg for penger som ikke var mine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?Kanskje en sjuskekriminell egentlig er en som finner penger men glemmer å levere dem til politiet?
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?Eg hadde levert den tilbake.
![]() |
#94 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?Jeg har sånn autoritetsfrykt så jeg hadde absolutt levert den tilbake så paranoid som jeg er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jeg har kjent et par gamle folk som ikke stoler på banker og som tror det er tryggere å bære tonnevis av kontanter på seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Leken
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?Jeg er innehaver av et skikkelig jugefjes hvis jeg så mye som prøver meg noe mer enn en liten hvit løgn - så jeg hadde levert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?Jeg hadde definitivt levert tilbake. Hadde overhode ikke klart å kose meg med de pengene.
![]() |
#99 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?Helt klart levert de tilbake. Tenk så surt det må være for de som faktisk mister pengene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ærlig er du? Hadde du levert vesken tilbake?Jeg ville levert den og virkelig håpet at jeg fikk finnerlønn. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|