|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hva gjør du 1 mai | |||
1 mai går jeg selvsagt i demonstrasjonstog! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 9,26% |
Det er da bare en fridag, bruker den til hagearbeid og lignende |
65 | 60,19% |
Går ikke i tog selv, men pleier å følge med. |
13 | 12,04% |
Annet. |
20 | 18,52% |
Deltakere: 108. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En spørrings om 1. mai
Jeg synes ikke, jeg irriterer meg grenseløst over folk som skal klage og syte over at andre gjør helt hverdagslige ting som å vaske og stelle i hagen på en søndag eller andre lignende dager. For noen av oss er slike dager akkurat som andre dager! Bråkete arbeid unngås selvsagt pga. nabohensyn, men rolige aktiviteter som vasking og stelling av hage og lignende, ser jeg overhodet ikke på som noe man helst skal unngå pga. at noen ser på enkelte dager som "hellige". |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Textrovert
|
![]() |
#84 |
Passiv
|
![]() Sv: En spørrings om 1. mai1. mai er en fin fridag man kan bruke til hagearbeid (eller annet forefallende arbeid). Dagen betyr ingenting for meg, det er kun en ekstra fridag. |
![]() |
![]() |
#85 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har møtt på et par, eldre folk som regel. Men det er på nettet jeg for det meste har lest om folk som syter og klager over dette. Jeg får hakeslepp og mener de burde pelle seg tilbake til 1800-tallet! Det finnes bent frem folk som mener man ikke bør henge ut klær på søndager og helligdager, at man ikke bør gjøre NOE husarbeid på slike dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Ustabil
|
Å jada. Det finnes mange som klager over hva som helst. Det er noen som er allergiske mot at andre gjør noe annet enn dem, uansett hva og hvor og når. Hvis de drikker kaffe og koser seg på verandaen, så burde alle andre gjøre det samme. Og fysj og fy over den slemme naboen som klipper plenen sin, eller den grusomme rett over vegen som har så bråkete barn på tramponlina, eller tenk at noen virkelig kan få seg til å henge ut klær til tørk, og så videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
© All rights reserved
|
Enig. Og jeg tenker gode, røde tanker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: En spørrings om 1. maiJeg må bare ta fram denne tråden for at Lille Ru skal få se at jeg gikk i tog på 1.mai.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|