|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hva ville du ha kjøpt til deg selv for 10000 kroner?Akkurat nå frister det med en tur bort helt alene. Til nød med mannen.
![]() |
#83 |
bygger
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville du ha kjøpt til deg selv for 10000 kroner?Stereo rørforsterker, delfinansiert! Eller Stax hodetelefoner... |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hva ville du ha kjøpt til deg selv for 10000 kroner?Akkurat nå: med i potten som går med til nytt tak.
![]() |
#87 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva ville du ha kjøpt til deg selv for 10000 kroner?
Å. Ja. Det ville jeg gjort også, faktisk.
![]() |
#88 |
|
![]() Sv: Hva ville du ha kjøpt til deg selv for 10000 kroner?
Åhgud, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva ville du ha kjøpt til deg selv for 10000 kroner?Om jeg skulle tenkt på noe som jeg har glede av, men som også er til hele familien så ville jeg ha kjøpt ny sofa til TV-kroken. Den vi har der nå kjøpte vi for bryllupspengene våre og den bærer preg av at vi har vært gift en god stund og ikke fikk så veldig mye penger til bryllupet. Det hadde vært deilig med en ny og fin sofa der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva ville du ha kjøpt til deg selv for 10000 kroner?Men hvor blir det av disse 10 000, hm?
![]() |
#92 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville du ha kjøpt til deg selv for 10000 kroner?Ei fin lampe til stua, Le Creuset-gryte og veske/klær i en litt dyrere prisklasse enn jeg vanligivs unner meg
![]() |
#93 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hva ville du ha kjøpt til deg selv for 10000 kroner?Kjørt det inn i reise med ungene tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hva ville du ha kjøpt til deg selv for 10000 kroner?Tattisene mine! Uten tvil! Jeg har bare en foreløpig, men jeg har fem mentale som bare venter på Lottogevinsten.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|