|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Herregud, denne tråden gir meg LYST til å male!
![]() |
#2 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hva har du malt i dag?
Det er mange her i tråden som gjerne vil inviterer deg på terapeutisk maledugnad om lysten tar helt overhånd, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Så mange fine prosjekter! Blir virkelig forandring med litt maling altså.
![]() |
#5 |
Elsker gamlis- godis
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Med nyoppusset gang og åpnet trapp ble det plutselig veldig tydelig at veggen opp til loftet har ulik farge fra veggen ned til første etasje. Jaja, første strøket ble malt i går, fargen heter Tudor. (lys gråbeige)
![]() |
#7 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Mange fine prosjekter her nå!
![]() |
#8 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Jeg lister meg fram i maletråden. Bokstavelig talt. Har malt ferdig en dørkarm og en vinduskarm i dag, altså listene rundt. Huset er snart 100% eggehvitt, og jeg har begynt å drømme om å male i Blåtind ala Blondie og lage meg ny hjemmekontorkrok. Det hørtes så hyggelig ut å ha en lun krok for studier og hjemmekontorering.
![]() |
#9 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Jeg har trua på at det blir hyggelig. Jeg har maltvtre vegger nå og er helt betatt. Den er mektig, men lun. (Og bare heg bestemmer, det er mitt rom!).
![]() |
#10 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Grunning av den ene trappa ferdig i dag. Trinnene må jeg ta til slutt, ser for meg litt drypp fra den øverste trappa og ned.
![]() |
#12 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Jeg har grunnet strøk 2 på et barnerom, pusset og kvistlakket en karm, malt andrestrøket på tre karmer og forberedt mellomste del av trappegangen på grunning i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Før og etter.
![]() |
#16 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Vi er for øvrig ferdige med å legge gulv i gangen og det blir SÅ fint! AT vi ikke har gjort det tidligere.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Høres bra ut! Har dere endret planløsningen?
![]() |
#18 |
Har bakt søte kaker
|
Vi hadde vegg som delte av gangen i en liten ubrukelig yttergang og når alle ungene på død og liv MÅ stå ytterst blir det trangt om plassen gitt. Vi fikk så mye mer luft når vi fjernet denne og veggen i trappa. Arealmessig er det ikke store biten vi har fått, men bruksmessig er det gull verdt. Samt at det når virker som om hele trappa opp til loftet (3-4 kvm) er med i gangen i sin helhet. Hjelper på inntrykket.
![]() |
#19 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Thank you! Ble motivert av bildene av trappa til kokos! Veldig fin farge på veggen der også, bør virkelig male den også snart. Og soverommet vårt.
![]() |
#20 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Saint, slik var gangen før:
![]() |
Emneord |
jordbærmus |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|