|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kampen mot rynkeneJeg kjenner at hvis det blir for kostbart, eller krever at jeg må «lese meg opp» for å lære meg hva og hvordan jeg skal bruke produkter, så mister jeg liksom interessen.
![]() |
#2 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kampen mot rynkeneInspirert av denne tråden har jeg nå bestilt et sett med fuktighetskrem, dag- og natt serum fra The Ordinary. Det ble disse:
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kampen mot rynkeneJeg har begynt å bruke produktene til Ole Henriksen de siste åreneog ELSKER dem |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Kampen mot rynkene
Det høres ut som en veldig fornuftig startpakke, ut i fra min egen erfaring. Vær klar over at det finnes også en annen variant av Buffet, med Copper Peptides 1%, som er ganske mye dyrere, som jeg vet mange er veldig begeistret for. Men den du har valgt har også mange fans asså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tatt på
|
![]() Sv: Kampen mot rynkeneJeg renser Garnier SkinActive Micellar Cleansing Water og kremen jeg bruker på dagtid er Garnier SkinActive BB-Cream. Når jeg i tillegg husker å ta vitaminene mine og spiser riktig, så har nesten alle hudormer og småkviser (spesielt de i kjeveområdet) blitt borte.
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
Gener og livsstil har nok helt sikkert en del å si.
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kampen mot rynkeneNå har jeg brukt produktene i tre dager, og har samme skuffede følelse som når jeg har slanket meg i 12 timer og ikke sporenstreks har gått ned 3 kilo.
![]() |
#10 |
finner ut av mye
|
![]() |
#11 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Kampen mot rynkeneMine kommer i posten i dag.
![]() |
#13 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Kampen mot rynkeneJeg skal begynne med ZO skin health, spent på effekten. Noen som har forsøkt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Litt sent ute her, men ja, jeg er på uke 2. Bruker det på grunn av melasma, og har fått satt sammen program av hudlege. Det skal ta rynker og, visstnok, noe jeg heldigvis har veldig lite av. Skal bruke programmet i 18-20 uker, men ser faktisk stor forskjell allerede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Kampen mot rynkeneNå har jeg startet med rensegele og dagkrem, så nå tenker jeg øyekrem og slikt serum. Jeg leser at når man bruker serum er det viktig med solfaktor, betyr det at man skal ta på det etter at man har brukt serum?
![]() |
#16 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Det lurer jeg også på. Og så lurer jeg på hvorfor jeg ikke finner krem med solfaktor fra The Ordinary når det er så viktig.
![]() |
#17 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alltid solfaktor, uavhengig av om du har påført serum den dagen eller ev glemt det. Huden er ekstra sensitiv og utsatt underveis i opplegge
![]() |
#18 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Du må nok over på et nytt merke for å få krem med solfaktor. Som sagt oppi her, er the Ordinary en ingrediensbasert serie så de tilbyr ikke komplette produkter slik som solkrem. Jeg bruker en solkrem med faktor 50 fra COSRX hele året. COSRX er er et koreansk merke som bl.a. kan bestilles fra YesStyle og Lookfantastic. Oljerens, skumrens, toner, syre, diverse serum og lignende (mest tyntflytende først etc.), dagkrem/fuktighetskrem og solkrem er min rutine - i den rekkefølgen. Sist redigert av liefje : 07-09-19 kl 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Introvert textrovert
|
Hudleger på Rikshospitalet mener at det ikke er nok med den faktoren som finnes i ansiktskremer. Solfaktor "tar mye plass" i en krem og de får ikke puttet inn nok til at det også blir en god krem for husen. Derforfor anbefales det å bruke en egen solkrem for ansiktet, i tillegg til dagkremen. Selv om den inneholder solfaktor.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sliter med det samme
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|