|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Positive ting med kåråna!
![]() |
#82 |
Borte
|
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Ikke akkurat en positiv koronating, men jeg er så utrolig glad og takknemlig for at jeg bor i Norge. Det er jeg stort sett alltid, men ekstra mye har jeg vært glad for det gjennom denne koronatiden. Og uansett hvor kjipt vi får det etterpå, så er jeg sikker på at blant alle steder på jorden blir Norge et av de mindre kjipe. Jeg orker nesten ikke ta innover meg hvordan korona slår ut rundt omkring i verden, eller hvordan det er å leve i et land der myndighetene ikke har som utgangspunkt at alle liv er like mye verdt. Når jeg tenker på bekymringene nordmenn, inkludert meg selv, har, så er det temmelig trivielle ting mot det som skjer andre steder i verden.
![]() |
#83 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Positive ting med kåråna!
Jeg tror innerst inne du har rett, vil bare ikke innse de.
![]() |
#84 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Jeg føler vi har fått en skikkelig bekreftelse på at de politiske føringene og grunnprinsipper/verdiene vi har i samfunnet fungerer
![]() |
#85 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Jeg slipper unna den evinnelige klemmingen og håndhilsingen |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|