Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Positive ting med kåråna!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-20, 16:48   #81
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Positive ting med kåråna!

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Bedre i dag. Gjort litt tidligere i dag og skal ta litt mer nå. Tror løsningen blir å luke ferdig i et eller to av bedene, legge på plastdekke og så bark. Så kan jeg kanskje slippe å luke der mer?

Jeg tror du bør finne deg med at det ikke finnes noe som heter å "luke ferdig".

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 17:49   #82
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke akkurat en positiv koronating, men jeg er så utrolig glad og takknemlig for at jeg bor i Norge. Det er jeg stort sett alltid, men ekstra mye har jeg vært glad for det gjennom denne koronatiden. Og uansett hvor kjipt vi får det etterpå, så er jeg sikker på at blant alle steder på jorden blir Norge et av de mindre kjipe. Jeg orker nesten ikke ta innover meg hvordan korona slår ut rundt omkring i verden, eller hvordan det er å leve i et land der myndighetene ikke har som utgangspunkt at alle liv er like mye verdt. Når jeg tenker på bekymringene nordmenn, inkludert meg selv, har, så er det temmelig trivielle ting mot det som skjer andre steder i verden.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 19:13   #83
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror du bør finne deg med at det ikke finnes noe som heter å "luke ferdig".

Jeg tror innerst inne du har rett, vil bare ikke innse de.

Positivt at eldste på 15 har grønne fingre og liker hagearbeid.

Gammel 18-04-20, 19:25   #84
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg føler vi har fått en skikkelig bekreftelse på at de politiske føringene og grunnprinsipper/verdiene vi har i samfunnet fungerer

Jeg har fått masse overskudd, fordi jeg liker å være mye hjemme

Masse kvalitetstid og rolige dager med jentene mine

Mange fine gå-turer med min faste turvenninne

Vi har fått en skikkelig påminnelse om hvor priveligerte vi er som bor i Norge

Masse tid til hagearbeid

Bekreftelse på hvor flott gjeng ansatte jeg har, spesielt de siste dagene når vi har organisert åpning av barnehagen

Gammel 18-04-20, 19:55   #85
Pegasus

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Jeg slipper unna den evinnelige klemmingen og håndhilsingen bill.mrk uvanlig stor intimsone

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:02.