|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
flisespikker
|
![]() Sv: Når åpne julegavene?Jeg er vant hjemmefra med at julemiddagen er temmelig sen og at gavene åpnes når man har begynt å komme seg igjen etter middagen, det vil si enda senere.
Vi har alltid gjort det slik at alle ser på mens én person pakker opp, det er jo mye hyggeligere.
Det har vel hendt at vi har åpnet vennegaver hjemme hos oss selv i stedet for å dra dem med på flyet på juleferie, ja. Det er ikke så interessant for resten av familien å se på disse, og det er jammen nok å ha i bagasjen likevel.
![]() |
#82 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når åpne julegavene?Vi åpner etter julemiddagen, og det vil i praktis si i 19-tiden. Har aldri opplevd sutrete unger eller unger som ikke vil spise. Både barn og voksne er fornøyd med den løsningen vi har hos oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når åpne julegavene?Vi har et par små gaveutdelinger i løpet av dagen, fungerer fint for oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når åpne julegavene?Da jeg var liten, hadde vi som tradisjon å åpne en av gavene på lillejulaften. men på selve dagen måte vi pent vente til etter middag. Denne tradisjonen har vi opprettholdt, men kanskje latt jentene åpne en gave på julaften formidag.
![]() |
#85 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når åpne julegavene?Min morfar som jeg aldri traff (døde i 1947) orket ikke spente unger ved julemiddagen. Han inførte å snu flisa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når åpne julegavene?
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |