|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
Se resultatene: Er det sært å reise alene? | |||
Ja, sært, uansvarlig og einstøingaktig. I would never! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 2,70% |
Si det? Tanken har aldri slått meg |
47 | 31,76% |
Herlig! Fred og ro og ingen som oppfordrer til shopping på ublu tidspunkt. Eller shopping whatsoever |
95 | 64,19% |
Dustepoll |
2 | 1,35% |
Deltakere: 148. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Å reise aleneJeg skal visst ut å reise alene ...
![]() |
#84 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Å reise aleneJeg reiste alene sist helg. Bare til Oslo riktignok, og jeg traff fine FP-damer lørdagskveld, men jeg liker veldig godt følesen av å være for meg selv i en annen by, og gå i de butikkene jeg vil, og på de museene jeg vil når jeg vil, og ta pauser der jeg vil når jeg vil.
![]() |
![]() |
#85 |
flisespikker
|
![]() Sv: Å reise aleneJeg kjenner meg igjen i flere med-introverte som mener de ikke ville trives så godt på en alenereise som med reisefølge. Jeg liker å snakke med folk og dele opplevelser med dem, og det faller meg ikke naturlig å komme i snakk med fremmede. (Det er selvsagt viktig at det er riktig og hyggelig reisefølge - langt heller alene enn med folk som maser om at jeg skal gjøre noe annet enn jeg vil, så klart!)
![]() |
#87 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Å reise alene
Uff, ja, det er grusomt å gå på kino med noen som ikke vil diskutere filmen etterpå. Man må da bearbeide følelsene etterpå! Man må da utbrodere, tolke, (og let's face it: noen ganger få oppklart og forklart
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09 - Serenity now. Insanity later. Sist redigert av Agent Scully : 03-10-08 kl 22:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Å reise aleneJeg tenkte på dette når vi var på ferie forrige uke og kom frem til at å reise alene kunne vært deilig på en typisk strandferie. Da kunne slappa av med bøker på stranda og bare hatt meg selv å tenke på. Problemet for meg hadde kommet på kveldstid og når jeg skulle ut å spise, det syns jeg høres lite koselig ut alene. Byferie ville jeg ikke reist på alene.
![]() |
#90 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Å reise alene
![]() |
#92 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Å reise aleneDa jeg var i Roma så hadde jeg et Prosjekt: Jeg skulle se alle Caravaggioene i hele byen, og jeg skulle gå overalt. Og det tok i grunnen det meste av uka. Og var en aldeles strålende opplevelse.
![]() |
#93 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Å reise aleneJeg er litt sånn både og.
![]() |
#94 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Å reise aleneCaravaggio.
![]() |
#95 |
|
![]() Sv: Å reise aleneNå har til og med mutter'n roa seg litt, og har faith in her youngest daughter. Lillejenta er man uansett, selv om man er nærmere 30 enn 20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å reise aleneJeg foretrekker å reise sammen med noen, men om jeg noen gang havner i en livssituasjon som gjør det vanskelig, så reiser jeg heller alene enn å bli hjemme. Jeg reiser en del alene i jobbsammenheng og det er helt greit. Om det bare er snakk om få dager nyter jeg freden og roen |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å reise aleneFineste ferien jeg har hatt var meg, bilen og kajakken på taket tur-retur Oslo-Vesterålen. Brukte 3 uker på turen og stakk innom venner hist og pist underveis, men hadde ogsåen rekke overnattinger alene på rorbuer og ymse. For meg var dette den ultimate frihetsfølelsen, og jeg kom egentlig mye mer i snakk med folk enn når jeg reiser sammen med noe.
![]() |
![]() |
#100 |
Passiv
|
![]() Sv: Å reise aleneHerlig! Fred og ro og ingen som oppfordrer til shopping på ublu tidspunkt. Eller shopping whatsoever |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|