|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Passiv
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Torsk - å klare å gi inntrykk av at de er store må jo være selve målet - det er ikke noe å forsvare seg for. Hvis noen har oppfattet deg som romslig utstyrt enda du har en mer eh... treningsvennlig størrelse så har du grunn til å rope hurra. |
![]() |
![]() |
#82 |
Passiv
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...
Signerer denne jeg. |
![]() |
![]() |
#83 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Jeg kjenner at selv jeg - som er så åpen og delende
Sist redigert av Enhjørning : 14-12-08 kl 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Passiv
|
Takknemlig for at det ikke bare er meg. En analyse av eget sinn har vist at de sterke oppfordringene om å hensynsløst henge ut den mistenkte egentlig bare bunner i et dypt behov for at jeg selv skal være godtatt. |
![]() |
![]() |
#85 |
Passiv
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Min første røde prikk er herved mottatt. |
![]() |
![]() |
#86 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Jeg syns vel gjerne at noen av de som snakker høyt om andre, bør passe på hva de selv driver med.
![]() |
#87 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Jeg håper virkelig at om noen tviler på min "ekthet" på nett så sender de meg en PM. Ble også litt paranoid av dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Jeg er gladnaiv og tror på alle. Og så lenge jeg ikke finner ut at noen lurer meg så er jeg jo like fornøyd.
![]() |
#91 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Man kan lyve dem på seg på nett, men IRL er det litt verre.
Ikke vær lei deg du- i det minste består vi blyanttesten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Hvis det var noen som løy på seg fin bil og andre statussymboler så hadde jeg vel bare fnist for meg selv, men ikke sagt så mye. Eller, jeg hadde kanskje ikke klart å dy meg for noen små forsiktige hint.
![]() |
#93 |
Guardian of the galaxy
|
Det syns jeg er litt tullete.
![]() |
#94 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Nja, nei, jeg tenker mer på når folk bruker sine egne erfaringer og valg mer som en norm. "Dette klarer jeg så det går fint", på en måte. Jeg har stor respekt for Skremmern og at hun gjør så mye så tett opp til optimalt som det hun gjør. Hun er sånn sett et godt forbilde, og bruker også seg selv som det, hvis du forstår? Og noen av argumentene hennes hviler på disse erfaringene og hadde stått svakere dersom de bare var tuftet på teori.
![]() |
#95 |
Ringskrømt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Smilefjes: Det aller beste trikset ang. å få større pupper (eller cup-størrelse) er å kjøpe BH-er på undertøysbutikk. Da går må ofte opp 2 str. i cup og 1 str. over ryggen. :erfaren: |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Absolute Beginner
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Yes, we can!!
|
![]() |
#99 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis...
Tror jeg vet hvem du mener, var det på KG? Jeg gikk også i den fella.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|