|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Du och jag, Mauser.
![]() |
#83 |
Expired
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Og Joika. Ny gjeng i emning.
![]() |
#84 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?
Det forstår jeg også, men hvis det er venstreorienteringen på forumet som er problemet, så får man anerkjenne den politiske uenigheten i stedet for å forkle kritikken sin som antimoralisme.
![]() |
#85 |
Passiv
|
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Jeg liker en viss venstreorientering jeg. Jeg er såpass innsnevret at jeg liker at de jeg rådspør som jeg skal vurdere nøye hva tenker når de er uenige med meg har et noenlunde verdisyn på linje med mitt. |
![]() |
![]() |
#86 |
Expired
Den setningen der var ikke enkel å tyde.
![]() |
#87 |
Passiv
|
Kanskje like greit. |
![]() |
![]() |
#88 |
Expired
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Ja.
![]() |
#89 |
© All rights reserved
|
Da bør du kanskje rådspørre pr PM og ikke på åpent forum? |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
flisespikker
|
Hvorfor det, mener du? Man får jo mange flere svar på åpent forum, og så kan det jo bli interessante tråder av det, selv om man ikke nødvendigvis tar alle innspillene til like seriøs vurdering for sin egen del.
![]() |
#91 |
Passiv
|
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Istedenfor at jeg ville spurt alle andre enn de som stemmer frp burde det forøvrig stått at jeg ikke ville spurt i en gruppe med overvekt av frp'ere. Jeg har ikke noe krav om at samfunnet eller foraene jeg liker skal være frp frie da. : PK: |
![]() |
![]() |
#92 |
Passiv
|
Hvorfor det? |
![]() |
![]() |
#93 |
© All rights reserved
|
Hvis man ikke vil ha svar (eller vurdere svar) fra andre med et annet verdisyn, mener jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
flisespikker
|
Det er jo litt forskjell på det at man synes svar fra folk med beslektet verdisyn med er mest relevant/interessant når man skal gjøre seg opp en mening, og å si at man ikke vil ha svar fra andre. Jeg syntes du hørtes så uventet krass ut i svaret ditt, og lurte på hvorfor.
![]() |
#96 |
Passiv
|
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Jo, jeg vil ha svar fra mange, og fra forskjellige verdisyn, kulturer, aldersgrupper osv. Men jeg liker det inntrykket jeg har av sammensetningen av brukerne på dette forumet. Hvis jeg spør hundre mennesker et spørsmål så liker jeg fordelingen av svarere som er omtrent slik den er her. |
![]() |
![]() |
#97 |
© All rights reserved
|
Kvass ut? |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
flisespikker
|
Men man gjør jo det hvis man poster på et forum der man vet at det er mange man har sammenfallende verdisyn med. Akkurat som at dersom jeg ønsker meg tips om filmer eller bøker jeg vil like, så kan jeg spørre på FP, for her vet jeg at det er mange som har lik smak som jeg har - og hvis jeg også får svar fra noen jeg vet at ikke har samme smak som jeg, så gjør jo ikke akkurat det noe, og det kan dessuten være kjekt for dem som liker denslags. Jeg skjønte ikke helt hvorfor du høres ut til å mene at jeg da heller burde sende PM til en drøss forummedlemmer i stedet for å legge ut spørsmålet på forumet? (Og "Jeg liker at de jeg rådfører meg med har ..." betyr jo ikke det samme som "Jeg vil ikke ha svar fra andre enn ...", slik det så ut til at du tolket innlegget.)
![]() |
#99 |
Live and let live
|
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?I mitt hode er det veldig tydelig og klart at en vil få ulike svar på spørsmål om man poster dem på KG, NM (spesielt på pinlige spørsmål-forumet
![]() |
Emneord |
klassiker, paddemobbing, whisky |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|