|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har du blitt målt for riktig BH-str. noen gang? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
63 | 55,26% |
Nei |
51 | 44,74% |
Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jeg har ikke blitt målt men kanskje jeg burde det.
![]() |
#82 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Selvsagt og jeg er 65 D men det er jo en størrelse som knapt nok er å oppdrive. Har anskaffet tre som sitter perfekt men det kostet. |
![]() |
![]() |
#83 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Nei, det har jeg ikke.
![]() |
#84 |
intro
|
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Det er utrolig mange som havner på størrelser de ikke har i kjedebutikkene, ser jeg. En kan nesten mistenke de dyre undertøysforretningene for å ha en type målebånd som bare passer deres eget sortiment.
Sist redigert av Bluen : 12-02-09 kl 11:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?
Den gang jeg gikk rundt med mine små søte B-cuper så var kjedebher helt ok. Men det er lenge siden nå. Kjedebutikkene har bher opp til toppen DD, alle cupstørrelser over har minste omkrets på 85. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
ekstremt trøtt
|
Jeg tror dyrere bh'er er større i str rundt.
![]() |
#87 |
hullteppe
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jeg slutter her og sletter derfor alle mine 21 innlegg Sist redigert av Koiane : 20-08-10 kl 13:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?Tja, jeg burde kanskje, men jeg håper på å få et brystløft en gang i fremtiden (og kanskje litt attåt), så da er det ikke så farlig inntil da. De brystene jeg har nå er det ikke mye vits i å måle fordi det er så mye hud som gjør at de uansett ikke sitter fint i en bh.
![]() |
#89 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Ja, jeg er målt i flere spesialbutikker. Men NEI, ikke til riktig størrelse. De kommer fram til ulikt resultat hver gang. I en butikk sa damen at hun skjønte godt at jeg ikke fant perfekte bh'er, fordi jeg var midt i mellom alle mål |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Sviiisj!!
|
Derfor tror jeg det er litt misvisende å snakke om å bli målt. Utfra den filmen til Bravissimo var det vel så viktig å prøve. Jeg har forskjellige BH-er fra kjedebutikker som er helt forskjellige i cup og omkrets selv i samme størrelse. Dessuten tror jeg fasongen også spiller inn.
![]() |
#91 |
blant fjord og fossevell
|
Min erfaring er at change hverken er gode på å måle eller har brukende produkter. Når jeg blir målt vil de ha meg i en størrelse større enn den jeg vil ha, jeg trenger at bhen sitter stramt for å avlaste skuldrene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jaja. Nå har jeg vært i nesten alle undertøysbutikker i Oslo og København, like misfornøyd alle plasser, så det var vel tilfeldig at det var der jeg gikk med på å prøve (uten at det er viktig for tråden...). |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jeg har aldri blitt målt, men burde sikkert vært det.
![]() |
![]() |
#94 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?@Bluen: Den største feilen folk flest (
![]() |
#95 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Nei, jeg får vente litt.
![]() |
#96 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Har store pupper og har i alle år strevd med å finne bher som sitter godt og som føles gode på. Tenkte akkurat som deg om det å gå til en spesialforretning, men jeg mannet meg opp og besøkte Lalina her i Oslo. Fikk veldig god service, og ingen som himlet med øynene. Tror de har sett det meste av størrelser og fasonger
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|