Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvordan har du det akkurat nå?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-09, 20:08   #81
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan har du det akkurat nå?

Kjenner jeg blir litt

Gammel 20-04-09, 20:13   #82
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

I morges var jeg over at jeg var så trett og hormonfull at jeg klarte å forville meg inn i en megakrangel med 2,5-åringen pga en bleie.

Nå er jeg fordi vi har hatt en fin ettermiddag sammen, og fordi jeg har vært på vellykket kontroll i dag.

Gammel 20-04-09, 21:38   #83
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Hvorfor har vi ikke sulten-ikon?

Gammel 21-04-09, 15:45   #84
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 15:49   #85
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

og

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 10:10   #86
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Den ene klasse min skal ha muntlig presentasjon i dag og jeg fant nettopp ut at i alle fall 1/4 er "syke........" )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 15:07   #87
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

(Den ene klasse min skal ha muntlig presentasjon i dag og jeg fant nettopp ut at i alle fall 1/4 er "syke........" )

Jeg ble ofte "syk" ved muntlig fremføring

Gammel 23-04-09, 15:10   #88
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 23-04-09, 18:25   #89
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Jeg ble ofte "syk" ved muntlig fremføring

Det blir jo bare som å pisse i buksa for å holde seg varm?

Må jo ta presentasjonen når man kommer på skolen igjen. Da får man altså en dags fravær + at man ikke slipper unna oppgaven likevel + at man får noen dager ekstra å grue seg på. : oppgitt:

Gammel 23-04-09, 18:30   #90
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det blir jo bare som å pisse i buksa for å holde seg varm?

Må jo ta presentasjonen når man kommer på skolen igjen. Da får man altså en dags fravær + at man ikke slipper unna oppgaven likevel + at man får noen dager ekstra å grue seg på. : oppgitt:

Vi hadde en ganske slapp lærer, så det hendte at om man ikke var tilstede, så glemte læreren det av og så slapp man unna

Men jeg skulket ikke hver gang, altså.

Gammel 23-04-09, 18:34   #91
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Vi hadde en ganske slapp lærer, så det hendte at om man ikke var tilstede, så glemte læreren det av og så slapp man unna

Men jeg skulket ikke hver gang, altså.

De (elevene) burde vite by now at jeg ikke er slapp og glemsom.
Slapp på hjemmebane ( husarbeid og slike ting) "på hugget" på jobb. Av og til undres jeg på hvordan livet mitt hadde vært om det var omvendt.

Gammel 23-04-09, 19:21   #92
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skulle vel summere opp dagen!

Gammel 25-04-09, 13:55   #93
Skvetten
Passiv

Standard

Er vel sånn ca hva jeg føler nå.

Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 15:34   #94
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Som i å ville gjemme seg bak en papirpose.

Gammel 26-04-09, 14:17   #95
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 26-04-09, 14:46   #96
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er veldig forelsket i dag. Jeg har så fin kjæreste.

Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 14:47   #97
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 17:19   #98
Skvetten
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 21:55   #99
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 22:03   #100
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Akkurat nå er jeg her ...

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:19.