Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

De sier at drømmer er en del av underbevisstheten

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-10, 15:45   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De sier at drømmer er en del av underbevisstheten

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Urk. Jeg drømmer bare jobb, eller at jeg blir forlatt på snikete måter av sjærsten. Heldigvis har jeg klart å la være å være sur på ham om morgenen for det.

Det er faktisk veldig vanskelig Jeg har hatt diverse sånne drømmer, at han forlot meg for en annen kvinne og jeg måtte BO sammen med de, at han forlot meg for en mann og jeg har faktisk vært litt snurt dagen derpå.

I natt drømte jeg at jeg krympet ullpyjamasen til storebror! For et mareritt!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 14:44   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I natt har jeg drømt også.

Jeg bor på en studentheim. I "natt" landet en av de som bor her på taket, med et sjøfly. Bare at sjøflyet var en gammel volvo eller mercedes som var satt på vinger og potonger. Med seg hadde han babyen sin. Men han kom for langt ut på siden av taket og gled av og kræsjet på parkeringsplassen nedenfor. Men det gikk bra.

Så kom boligansvarlig og inviterte med på fest og vi drev og gjorde istand til festen i et stort lokale, leilighetene som egentlig er der var borte. Men så var det noe bråk ute og jeg gikk ned for å se. Der var parkeringsplassen borte og istedet var det et slags parkeringsbygg med murvegger og tak. Gikk inn der og oppi taket lå det noen medstudenter, som jeg egentlig ikke tror går her, og "fløt". Det viste seg at de var vampyrer. Men de skulle ikke gjøre meg noe, de ville bare vise meg sitt sanne jeg. Og da vi begynte å komme inn i samtalen der, så ble ene veggen revet av. Og inn kom han som kræsjet med flyet, bare at han var blitt gjort om til en robot. Og i tillegg var han blitt gigtantisk.

Mens han drev og demolished parkeringshuset, så flyktet vi inn i festlokalet, som plutselig var blitt omgjort til noe borglignende, iallfall med fire hjørnetårn. Da vi kom inn så ble hele huset plutselig dekket med sement og det brakte noe forferdelig og vi ble slynget ut i verdensrommet.

Så var det plutselig raketter i de fire hjørnetårnene og vi flydde så fort vi kunne, for roboten var rasende og kom etter oss.

Og akkurat da vekket Iben meg.

Gammel 08-01-10, 14:47   #3
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg drømte helt merkelig i natt. Ble litt sånn satt ut og litt trist, selv om det bare var en drøm. Den følelsen jeg hadde på slutten av drømmen har liksom sittet i hele dagen, selv om det er helt teit.

Jeg har en fyr på trinnet. Han er mildt sagt lekker å se på, utrolig snill, og har en helt deilig sans for humor. Han har giftet seg i utlandet i romjulen, og kommer tilbake neste uke. Jeg drømte altså at det var første gang jeg så ham etter julen, og ga ham en gratulasjonsklem. Men så klemte han meg veldig lenge, og så gjorde han "ettellerannet" som fikk meg til å spørre "hva er det?". Sukket, eller noe. Så sier han at det er meg han egentlig elsker, og at han er fullstendig knust over å ha giftet seg med denne andre berta, men pga familiepress, at jeg er gift osv. så han ingen annen løsning. I drømmen elsket visst jeg ham også, og drømmen sluttet med at han fortalte at de skulle flytte til hans hjemland, før han ble hentet av den nye kona si, og jeg ble stående å se ham forsvinne for godt. Så våknet jeg ... Har hatt lignende drømmer om samme fyren tidligere, da med at jeg sto utenfor lokalet hvor bryllupet ble holdt. Følelsen var da den samme, og jeg ba ham (med et hulk) om å gå inn til kona si, og våknet i det han slapp hånden min.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 14:53   #4
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg drømte helt merkelig i natt. Ble litt sånn satt ut og litt trist, selv om det bare var en drøm. Den følelsen jeg hadde på slutten av drømmen har liksom sittet i hele dagen, selv om det er helt teit.

Jeg har en fyr på trinnet. Han er mildt sagt lekker å se på, utrolig snill, og har en helt deilig sans for humor. Han har giftet seg i utlandet i romjulen, og kommer tilbake neste uke. Jeg drømte altså at det var første gang jeg så ham etter julen, og ga ham en gratulasjonsklem. Men så klemte han meg veldig lenge, og så gjorde han "ettellerannet" som fikk meg til å spørre "hva er det?". Sukket, eller noe. Så sier han at det er meg han egentlig elsker, og at han er fullstendig knust over å ha giftet seg med denne andre berta, men pga familiepress, at jeg er gift osv. så han ingen annen løsning. I drømmen elsket visst jeg ham også, og drømmen sluttet med at han fortalte at de skulle flytte til hans hjemland, før han ble hentet av den nye kona si, og jeg ble stående å se ham forsvinne for godt. Så våknet jeg ... Har hatt lignende drømmer om samme fyren tidligere, da med at jeg sto utenfor lokalet hvor bryllupet ble holdt. Følelsen var da den samme, og jeg ba ham (med et hulk) om å gå inn til kona si, og våknet i det han slapp hånden min.

Om du da ikke har forelsket deg i denne fyren, så ville jeg tro at han i drømmen representerer en type drøm/ønske som du er i ferd med å innse at kan være uoppnåelig? At du avslutter noe.

Gammel 08-01-10, 15:02   #5
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Om du da ikke har forelsket deg i denne fyren, så ville jeg tro at han i drømmen representerer en type drøm/ønske som du er i ferd med å innse at kan være uoppnåelig? At du avslutter noe.

Det er kanskje mulig ... At jeg innser at noe er uoppnåelig, ikke at jeg har forelsket meg.

Gammel 08-01-10, 15:04   #6
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Det er kanskje mulig ... At jeg innser at noe er uoppnåelig, ikke at jeg har forelsket meg.

Tsh.. "Det er mulig" du lissom.. Det står jo her i turi-manualen over andres drømmer..

Gammel 08-01-10, 15:00   #7
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min mann skal i følge en drøm jeg hadde i romjula ha barn med naboen. Som også er mann.. De måtte til Sverige for å få gjort min mann gravid. Svenskene kan sånt.
Tenk dere tilfredsstillelsen av å våkne til store VG-oppslag om sin eksmann med stor gravidmage, strekkmerker og halsbrann. Jei!

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 15:21   #8
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Men på den andre siden er han virkelig lekker altså. Irriterer meg litt at det bare er suppe-triste-jeg-elsker-deg-drømmer, i stedet for la-oss-ha-vill-og-heftig-sex-på-kateteret.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.