Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Måtte få krisehjelp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-18, 22:09   #1
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Og som jeg skrev litt lengre oppe her - nå er han på at TV2 og dansepartneren var med på opplegget, men at hun angret seg etterpå da de "egentlig" skulle bli venner igjen, for hun likte seg litt for godt i offerrollen/kunne ikke gå tilbake på det når det ble så stor reaksjon. Og at han sitter på bevis og i det hele tatt.

Vet ikke helt hva som er verst jeg. At han enten A) ljuger om det - eller B) at det er sant, og han faktisk velger å gå ut med det.
Du gjorde støntet, du er stolt av det, du sier du driter i reaksjonen. Så stå for det da, uansett "hvem sin skyld det er". Den som er med på leken må tåle steken (det gjelder forsåvidt kanskje henne også hvisomattedersomatte, men denne her har han jo uansett klart å legge helt fint opp til selv)

For de som orker mer; det står her på hans instagramkonto.

Vet du, hvis det faktisk er sant synes jeg det endrer alt. Da er det overhode ikke seksuell trakassering. Det blir jo en helt annen historie. Jeg forstår godt at han går ut med det om han har bevis på at dette var planlagt spill.

Jeg synes det faktisk er hårreisende at du mener at han skal stå alene i stormen om det nå er slik at de har laget den sammen.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 22:31   #2
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Vet du, hvis det faktisk er sant synes jeg det endrer alt. Da er det overhode ikke seksuell trakassering. Det blir jo en helt annen historie. Jeg forstår godt at han går ut med det om han har bevis på at dette var planlagt spill.

Jeg synes det faktisk er hårreisende at du mener at han skal stå alene i stormen om det nå er slik at de har laget den sammen.

Jeg lurer også veldig her. Om dette er tilfelle syns jeg synd på han. Er ellers helt enig med deg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 22:39   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Nå var det ikke akkurat det jeg skrev da (les det jeg skrev om at det gjelder forsåvidt henne også osv...)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 17:50   #4
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Godt mulig fyren har sett seg blind på den drakten, han er tross alt "hyllet" for å ha brukt den i ganske mange sammenhenger. Det virker som den er blitt en del av Frank-Løke-Show. Det kan jo hende at han ikke er en slem fyr som liker å seksuelt trakassere andre, men at han har mistet gangsynet.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 18:26   #5
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Nå er han kastet ut av " skal vi danse" og Aune Sand er tilbake så jeg på VG tidligere idag.

Gammel 18-09-18, 18:31   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er rart om ikke TV2 har gjort noe research på sine deltakere. Jeg tror de ikke når de sier at de ikke har hørt at han lager støy. Farmen er vel et TV2 program sist jeg sjekket.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 19:09   #7
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes egentlig at selve drakta og "nakenheten" er sekundært her. Poenget er at han tråkket på dansepartneren sin ved å ikke holde noe han hadde lovet og satte henne i en svært vanskelig situasjon. Både danse-som-par-konseptet og det faktum at det er snakk om direktesendt tv, gjør at man må ha 100 % tillit til den man jobber sammen med. Så dette var rett og slett pill råttent av han, og hadde vært det også om det hadde vært snakk om en annen form for alvorlig tillitsbrudd. For all del, det gjør det ikke akkurat bedre at det er snakk om påtrengende avkleddhet, altså.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 19:18   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, hadde han han hatt SMS-bevis hadde han nok lagt dem ut, tenker jeg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-18, 10:11   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har han snakket ut i Dagbladet, og selv om han fremdeles påstår i starten av intervjuet at dansepartneren var med på det, så motsier han seg selv lenger ned:

Sitat:

Når alt kommer til alt, tar du noen form for selvkritikk?

- Jeg kunne informert Tone. Men hadde jeg gjort det, hadde hun ikke gått på dansegulvet. Jeg kunne ha overtalt henne enda mer. Eventuelt danset alene. Jeg synes det opprinnelige opplegget var for dårlig og kjedelig. Stuntet redda oss som dansepar, mener Løke.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-18, 10:59   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slik jeg leser kommentarene i både VG og Dagbladet, så er det vel relativt fri tolkning fra Løke at dette var avtalt spill.

At han har sagt fra - og fått et TYDELIG NEI - betyr faktisk ikke at de andre var med på dette.

Hvis det han sier er at når han sier han skal gjøre noe, folk sier nei - og han gjør det likevel er hvordan han opererer, skjønner jeg godt beslutningen om å fjerne ham. Løse kanoner er nok ikke det TV2 ønsker seg i sin lørdagsunderholdning.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-18, 22:08   #11
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå bruker han insta'n sin til å hetse Guri Idsøe Viken som skrev det innlegget i VG i helga. Kommentarfeltet ser ikke ut til å hylle han lenger, tvert imot får han en del berettiget kritikk der. Fullt fortjent.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-18, 22:18   #12
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en sjarmklump.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-18, 07:36   #13
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Jeg har lest litt og blant annet sett dette bildet. Da kan man definitivt notere seg

* manglende evne til å reflektere over egen adferd
* ikke aldersadekvat oppførsel

Han bør få hjelp til å se seg selv. Kanskje vi til og med nå har kommet til det punktet hvor han bør beskyttes mot seg selv?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-18, 15:55   #14
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg har lest litt og blant annet sett dette bildet. Da kan man definitivt notere seg

* manglende evne til å reflektere over egen adferd
* ikke aldersadekvat oppførsel

Han bør få hjelp til å se seg selv. Kanskje vi til og med nå har kommet til det punktet hvor han bør beskyttes mot seg selv?

Han der er så drøy.

Hva er det med det der behovet for å vise fram kroppen sin?

Gammel 20-09-18, 15:57   #15
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neon folk er jo blottere inni seg. Det er de samme som alltid skal kle av seg på nachspiel. (Skulle ikke forundre meg om det er derfor han ble kastet ut av den håndballklubben. Jeg har inntrykk av at det kan festes ganske hardt i sportsmiljøer, jeg ville vært overrasket om han ble kastet ut av klubben bare fordi han var dritings og "vanlig" dritingsirriterende.

Gammel 20-09-18, 17:59   #16
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Neon folk er jo blottere inni seg.

Jeg syns jo ikke egentlig at det er selve bildet som er problemet, men teksten som står der. Den fyren er totalt blottet () for selvinnsikt. Å møte berettiget kritikk på den måten han gjør er virkelig ikke normalt for en på 38 år!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-18, 18:35   #17
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg syns jo ikke egentlig at det er selve bildet som er problemet, men teksten som står der. Den fyren er totalt blottet () for selvinnsikt. Å møte berettiget kritikk på den måten han gjør er virkelig ikke normalt for en på 38 år!

Jeg tenker en eller annen personlighetsforstyrrelse.

Gammel 20-09-18, 19:08   #18
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Jeg tenker en eller annen personlighetsforstyrrelse.

Narcissistisk var det som poppa fram da.

Gammel 21-09-18, 07:19   #19
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Narcissistisk var det som poppa fram da.

Det er det flere av de som kjenner han som også har nevnt.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-18, 20:22   #20
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syns ikke man trenger å sette diagnose på alt. Noen ganger er folk ganske enkelt en drittsekk.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:07.