|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Donald Trump
Det er helt utrolig!
#102 |
Travelt opptatt
|
Jeg syns Erna er meget pålitelig. Jeg stoler på at hun er gjennomført konservativ, motstander av abort, motstander av innvandring, på grensen til rasistisk, og at hun ligger helt til høyre i Høyre (i nærheten av KrF og FrP). Slik har hun vært i alle år, det er helt gjennomført. Det er ikke alltid hun snakker like høyt om det, og det syns jeg kan være helt greit. Det er bedre å ha en høflig statsminister som gir seg på flertallsbeslutninger, enn å ha en løs kanon som oppfordrer til borgerkrig. Men de som syns hun er en hyggelig og snill sosialdemokratisk landsmoder kan umulig ha lyttet til det hun sier.
#103 |
Shake it out!
|
Jeg traff på en i jobbsammenheng her forleden. Nordmann (men med familiebånd til USA) som jeg ut fra jobb ville antatt han var oppegående, men der jeg innser at utdannelse og god jobb ikke = oppegående. Han var Trump-patriot på sin hals og mente at når jeg ikke liker Trump så er det fordi jeg får all min informasjon fra venstrevridd media. Selv leste han kun document.no og Resett.
#104 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Takk for tipset, har flira meg skakk her nå.
#105 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Donald TrumpFrøkna og venninnene sitter og lager plakater til demonstrasjonstoget i Oslo i morgen. Jeg syntes det er bra de engasjerer seg, samtidig som jeg kjenner på frykten for opptøyer. Jeg håper de får gå i fred.
#109 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Tale og tale fru Blom. Mer en strøm av heslige og tilfeldig satt sammen ord. Og ja, han er motbydelig. Og velgerne hans visste det, han la ikke akkurat skjul på det i The Apprentice. |
![]() |
![]() |
#110 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Donald TrumpDagsavisen har en kommentar av Kaia Storvik i dag angående Trump og respekten for demokratiet. Jeg håper ikke den er bak betalingsmuren.
Jeg har reagert på den uttalelsen selv, sammenlignet med omtalen av de som protesterte mot drapet på Floyd er det horribelt. |
![]() |
![]() |
#111 |
Shake it out!
|
I dag gjorde han jo narr av republikansk senator som gikk i protesttoget. Hans sympatier er skremmende tydelige. Jeg har ingen tro på at han kommer til å akseptere et valgnederlag.
#112 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Nå føler jeg meg uendelig naiv og kunnskapsløs her, men hva skjer hvis han "ikke aksepterer valgnederlaget"? Går det an? |
![]() |
![]() |
#113 |
Shake it out!
|
Det burde jo ikke gå an, men men den mannen der så er jeg temmelig sikker på at han ville kommet med påstander om valgfusk og i det hele tatt i forsøk på å endre resultatet. Og så er det hva de klin kokko galne tilhengerne hans vil gjøre om han taper.
#114 |
Shake it out!
|
Dagsavisen skriver om dette.
#115 |
Shake it out!
|
https://www.aftenposten.no/verden/i/...timere-valget?
#116 |
Tidsklemma
|
Huff. Det er ikke bra det som skjer i USA nå.
#117 |
By the Sea
|
![]() Sv: Donald TrumpTrump er et barn. Alt han sier er som rett fra munnen til en 3-åring.
#119 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Donald TrumpForskere med Trump-humor:
#120 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Donald TrumpAnd now it starts... senna mannen kommer ikke til å akspetere et valgresultat som ikke går hans vei. Og det gjør neppe tilhengerne hans heller. Dette kan bli stygt.
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|