Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

[agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-10, 00:01   #1
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?

Jadda, det gjør jeg innimellom. :lat:

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 09:12   #2
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?

Jeg har invitert folk på Toro-lasagne, og jeg har fått Toro-mat i middagsinvitasjoner. Vanligvis serverer både vi og vennene våre annen mat enn halvfabrikata i middagsselskaper, men jeg hadde faktisk aldri i livet komt på å tenke "pokker, hvorfor skaffet jeg barnevakt bare for en meksikansk gryte fra Toro;" og jeg håper virkelig ikke de jeg har invitert på middag har tenkt noe slikt heller. Smålig og snobbete, synes jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 12:27   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?

Jada; toro, mølleren, freia osv er alle faste gjester på vårt kjøkken.
Rett og slett av den grunn at mye av det faktisk smaker greit (synes vi), og fordi tiden ikke alltid strekker til!

Men vi lager også mye fra grunnen av. Det varierer.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 12:31   #4
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?

Er forøvrig nesten fristet til å lage en spinoff... Der dere som er gode til det, kan legge ut grunnoppskriftene deres på vanlige matretter, som det er enkelt å kjøpe halvfabrikata...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 12:32   #5
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?

Jeg spiser alt bortsett fra blomkål.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 13:45   #6
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.817
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]Spiser du halvfabrikat?

Jada.. det blir både halvfabrikat, helfabrikat og helt hjemmelaget .. ja, til og med fisket fisken selv ..

Og mange av disse Toro posene er ikke så fryktelig ille. Om man har i litt ekstra stæsj selv så blir det ganske så velsmakende syns jeg da..

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no