|
Twenty-four shades of glue En overambisiøs hobbyjulekalender i Shanes ånd der limpistolene er ladde, planene er store, entusiasmen påtrengende og resultatet høyst usikkert. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderenDet er godt at dette blir posta tidleg, for eg ser at ein må jo begynne å spare! Dorullar f.eks. For ikkje å snakke om korkar!! Må jo begynne å supe nå om ein skal få dette her i boks. Får ein kjøpt korkar på Panduro? For den som er litt meir tilbakeholden av seg?
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen
Tror ikke det. Man kan evt. ønske seg noen i den hemmelige nissetråden. Her i huset har vi nemlig feiret bursdag i helgen, og sammen med ukentlig boblevindrikking har jeg visst opparbeidet meg et visst overskudd, kan man si.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Rockesøster
|
At jeg ikke ba pent om å få ta med noen da jeg dro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderenVi har mengder med doruller. Har et barn som sparer og meg som kaster. Hvis det skal bygges dorulltårn så har vi opp til taket.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderenJeg ble helt vill i går da mannen holdt på å kaste tomme doruller som jeg hadde spart på i skapet. Han begynner å lure på om jeg er helt riktig navla.
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderenHos oss er det jeg som kaster alle de tomme dorullene, mens mann og barn vil gjerne ta vare på dem til ett eller annet hobbyprosjekt som aldri går av stabelen. Nå får vi ta vare på dem da.
![]() |
#9 |
www.bomulls.no
|
???
![]() |
#10 |
www.bomulls.no
|
Åh, du tenker på overskriften, om brevdue?
![]() |
#12 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderenMin rekvisitaliste er som følger (noe foreløpig da alt ikke er testet i praksis ennå, men det bør ikke bli så store endringer):
![]() |
#13 |
|
Litt lettere å skille mellom de forskjellige lukene med disse flotte julefargene. ![]()
![]() Sist redigert av Nabojenta : 28-11-12 kl 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
www.bomulls.no
|
![]() |
#15 |
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderenDet blir laget en ny tråd for hver dag der dagens adventsh.i legger til beskrivelser og så kommer kommentarer og bilder fra andre under?
![]() |
#17 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen1.des: kun 1 dorull. Mønstret papir/stoff. Gullborder eller annen bling. Grønn papp. Tennisball eller annen ball. Grønn papp. Brun og svartmaling.
![]() |
#18 |
This is normal!
|
![]() Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderenHvis en eller annen kan samle sammen alt som trengs og sende det til meg i posten, betaler jeg godt! Hvordan i all verden skal jeg finne alt dette? Tånegler og dorullhylser er relativt enkelt, men her var det litt av hvert gitt.
![]() |
![]() |
#19 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
Men det er den samme som i fjor.skal man ha årets, må man bestille fra danske redd barna.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|