|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
maler
|
![]() Sv: Utfører du arbeidsoppgaver som ikke er iht. utdannelse/stillingsbeskrivelseBlodsøl og oppkast må jo bare tas. Det skjønner jeg, og jeg skjønner at det ikke kan ligge til renholderene kommer eller at de skal komme ilende for å tørke opp det. Jeg skjønner også at man må lære elevene å moppe på de laveste trinnene, det er også noe som må læres. Jeg er vel av den oppfatning at læreroppgavene på de lavere trinnene må være ganske mye mer enn boklig lærdom, noe annet er ikke mulig. Men lemping av møbler? Nei, det blir sikkert ikke bonet hvis man ikke gjør det. Og ja, man kan kanskje bruke lærere til det, men da håper jeg at det er tid som ikke burde vært brukt til noe mer relevant, altså at det har prioritet over andre arbeidsoppgaver. Lærere signaliserer jo at de har den tiden hvis de faktisk bruker den på dette, og arbeidsgiver får ingen opplevelse av å ha gjort en dårlig prioritering.
![]() |
#122 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Utfører du arbeidsoppgaver som ikke er iht. utdannelse/stillingsbeskrivelseJeg gjør en god del utenfor stillingsinstruksen ja, men jobber ikke gratis. Timer brukt blir avspasering. Jobber i det offentlige med ikke så god lønn og ikke så mange andre goder så fritiden min er verdifull. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Ad astra
|
![]() Sv: Utfører du arbeidsoppgaver som ikke er iht. utdannelse/stillingsbeskrivelse
Jeg hadde planlagt et grundig innlegg, men kan egentlig bare signere Skilpadda.
![]() |
#124 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utfører du arbeidsoppgaver som ikke er iht. utdannelse/stillingsbeskrivelseJeg gjør en haug med ting som ikke står i stillingsbeskrivelsen, det samme gjør alle jeg jobber sammen med. Det er jo unektelig mange ting som skal gjøres på et kontor som ikke står i noen stillingsbeskrivelser, og noen må jo gjøre det. Just nu driver en VP med rydding av kjøleskapet. Han sutrer ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|