|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rektor forbyr strikkingEnig med deg Pebbles. Jeg forventer heller ikke et veldig pedagogisk opplegg når min leder informerer om økonomi, nye regler for anskaffelser eller siste HMS-undersøkelse i vårt fellesmøte. Hvis det er noe som ikke angår meg så sitter jeg bare og venter på neste tema. Jeg demonstrerer ikke ved å ta fram mobilen eller strikketøyet og tenker at de kan takke seg selv når møtet er så kjedelig. Det virker ærlig talt litt barnslig. Hvis man opplever møtet som helt irrelevant får man heller si ifra.
![]() |
#122 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Rektor forbyr strikking
Vi har sagt fra. Og det er ikke temaene som er irrelevante, men en rektor som står og sier at hun ikke har fått forberedt seg, blar i boka si for å komme på hva hun skal snakke om, osv. Da mener jeg virkelig at møtet burde vært avlyst og tiden brukt til noe annet.
![]() |
#123 |
By the Sea
|
![]() Sv: Rektor forbyr strikkingEn rektor som ikke er forberedt er definitivt også uprofesjonell, og jeg er enig i at da skal møtet avlyses av respekt for andres tid.
![]() |
#124 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rektor forbyr strikkingJeg tenker at alle mennesker, elever og lærere og alle andre, kan bli bedre på å godta at ikke alt er skreddersydd for ens egne behov alltid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Tøff
|
![]() Sv: Rektor forbyr strikkingJeg har selv hatt en leder som på død og liv skulle holde møte til avsatt tid, om hun hadde noe å si eller ei. Det finnes faktisk dårlige ledere, altså. Jeg driver uansett ikke med håndarbeid på jobb så for meg ble det intern planlegging av hva som helst som fikk tiden til å gå under disse møtene.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|