Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange FP-ere har du møtt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor mange har du møtt?
Ingen! 18 7,96%
Ingen.. 12 5,31%
1-5 stk 81 35,84%
5-10 stk 27 11,95%
10-15 stk 15 6,64%
15-20 stk 15 6,64%
20-30 stk 15 6,64%
Flere enn 30 43 19,03%
Deltakere: 226. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-08, 13:20   #121
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange FP-ere har du møtt?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten

Jeg er i grunnen litt overrasket over resultatet. At dette er et forum hvor mange har møtt noen visste jeg, men foreløpig er tallet høyere enn jeg hadde trodd.
Nå kan dette selvsagt komme av at de som har svart også er de som "bor" her inne og derfor i større grad enn de mindre aktive her inne sosialiserer seg med sine "samboere" IRL.

Du kan legge til det at FP ikke er noe førsteforum; de fleste som er her inne har vel vært på diverse fora oppigjennom. Jeg har truffet sikkert 10 stk. her inne, men ikke gjennom FP.

Gjennom FP har jeg bare truffet AnnKi, i forbindelse med overlevering. Dessuten har jeg S'n'B'et med Observatøren, og etter å ha funnet ElinBlu på Fjaseboka er jeg 90% sikker på at vi har truffet hverandre på diverse tilstelninger i jobbsammenheng.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11

Sist redigert av Luftslottet : 23-12-08 kl 14:56.
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 14:41   #122
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Over 30.

Gammel 23-12-08, 14:54   #123
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Tre, trur eg. Ingen av dem har jeg møtt på grunn av FP. Busy og Mandarin møtte jeg på 80-tallet første gang og siden har jeg visst hvem de er. Vimsen møtte jeg på grunn av et annet fora. Ja, og nå møter jeg henne rett som det er.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 15:09   #124
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har møtt over hundre, og har ikke tenkt å ramse dem opp, for jeg er helt sikker på at jeg har glemt noen, og jo flere man nevner, jo pinligere er det å glemme noen. Og jeg husker Fargo fra skolen, ja, og naturligvis en del fra NM, og et par her inne har jeg også møtt i andre sammenhenger enn forum (Usenet-treff i gamle dager, f.eks., og et par er eller har vært kolleger og noen har hatt barn i samme barnehage og slikt).

Gammel 23-12-08, 16:20   #125
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

1 som jeg vet om.

Jeg har glemt 2 andre. Egentlig har jeg møtt disse 3 til sammen før FPtida.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 16:24   #126
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har møtt noen få. Mim på medlemsmøte i SV, og så har jeg møtt en del av de som tidligere var med i juliklubben 05 på SM og NM.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 16:39   #127
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Ingen.

Gammel 23-12-08, 16:46   #128
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Og jeg har sikkert glemt noen. så da stemte jeg i grunn feil!

ÆRLIG TALT!

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 16:49   #129
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange FP`ere har du møtt?

Såvidt jeg kommer på har jeg møtt fem stykker.

Gammel 23-12-08, 16:57   #130
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Ingen.

Gammel 23-12-08, 17:01   #131
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Over 30. Treff i Oslo, musikkquiz hos Heiko og Juste, matkurs hos Mim og noen barseltreff pre-FP.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 17:18   #132
Aiza
Går videre

Aiza sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Ingen her. Jeg prøvde å hilse på noen i Bergen før jul, men de gikk på en annen kafe enn avtalt fordi det var fullt. Jeg hadde jo ikke tenkt på evt. å ordne med mobilnr. så etter 10 min gikk jeg.

Gammel 23-12-08, 18:42   #133
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg har møtt ihvertfall 8stk.

2 i dag.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 20:09   #134
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Noen, usikker på hvor mange. Men kun på treff via et annet forum.

Gammel 23-12-08, 20:29   #135
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Svarte 5-10. Mulig det er noen flere enn 10 og, men klarer ikke huske i farta.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 21:24   #136
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Ingen.

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Gammel 23-12-08, 22:40   #137
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

I alle fall èn(Mamma Rosa), mulig det er et par til.

Ja, *Ullsokk* er jo her også. Ikke flest innlegg, men hun er her.

Jeg husker ikke hvem av de jeg har møtt som er her inne jeg.

Gammel 23-12-08, 23:00   #138
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fargo, din jævel, du har skaffet deg fem rykteprikker på alt for kort tid!
Well; god jul.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 23:32   #139
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg stemte på 5-10, men etter å ha tenkt litt nøyere etter så tror jeg kanskje det er litt flere enn 10.

Gammel 23-12-08, 23:44   #140
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Oj, jeg har fjort en kjempeblunder!
Jeg svarte ingen men har jo møtt trøtt!!!
Sorry, trøtt!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:14.