Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg prikker for lite

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-09, 21:43   #121
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg prikker for lite

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Kan vi snakke om rumper i stedet? Der har jeg mye mer å skryte av.

jeg har den fineste rumpa! Den er liten, rund og stram og rett og slett bare megafin .

Gammel 14-11-09, 21:43   #122
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du tatovert inn hele stjernekartet?

Ikke tatovert, men fikk det helt naturlig da brystene gikk fra b-cup til hh-cup.

Gammel 14-11-09, 21:44   #123
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min rumpe er god å sitte på. :bidrar:

Gammel 14-11-09, 21:45   #124
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Ikke tatovert, men fikk det helt naturlig da brystene gikk fra b-cup til hh-cup.

Med både Karlsvogna og Store bjørn?

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 21:45   #125
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med både Karlsvogna og Store bjørn?

Javisst, og en hel mengde stjerneskudd! Det er så vakkert!

Gammel 14-11-09, 21:46   #126
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg har de fineste melkepuppene. Etterhvert får jeg nok de lengste også.

Rumpa er der.

Gammel 14-11-09, 21:46   #127
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk!

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 21:48   #128
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Har du ikke sett pupper med stjernekart tidligere?

Det er vel melkeveien det, da?

Gammel 14-11-09, 21:50   #129
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Det er vel melkeveien det, da?

Slik som mine pupper hopper og skvalper under collage genseren når jeg løper rundt med elevene, har jeg det man kaller skummetmelkeveien.

Gammel 14-11-09, 21:51   #130
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Jeg er litt forundret over at ingen spurte meg om "nattkjolen" til Agenten.

Gammel 14-11-09, 21:51   #131
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Juksalittpupper?

Ti poeng til deg .

Gammel 14-11-09, 21:52   #132
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hva vil du snakke om da Kirsebær. Hender? Hår? Six packs på menn?

Får jeg velge altså? Da vil jeg gjerne at vi tar oss en pust i bakken og prater om slike hansker uten fingre. Slike "uteliggerhansker" hvis dere skjønner.

For da jeg våknet i morges så sto det helt klart for meg at det var slike jeg måtte ha. Helt ut av det blå. Jeg har aldri tenkt tanken tidligere. Det er så festlig hvordan innsiden virker.
Jeg fant noen sorte på H&M, men de var veldig tydelig butikkjøpt. De så ikke sliten og shabby ut i det hele tatt. Så jeg ble litt lessen. Men jeg kjøpte de likevel, da. Og jeg kommer til å være særdeles kul når jeg har de på.
Men jeg skulle hatt noen som er litt mer slitne.
Tar jeg da bare et par gråspraglete hansker og klipper av fingertuppene? Eller rakner de helt da?

Gammel 14-11-09, 21:55   #133
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Får jeg velge altså? Da vil jeg gjerne at vi tar oss en pust i bakken og prater om slike hansker uten fingre. Slike "uteliggerhansker" hvis dere skjønner.

For da jeg våknet i morges så sto det helt klart for meg at det var slike jeg måtte ha. Helt ut av det blå. Jeg har aldri tenkt tanken tidligere. Det er så festlig hvordan innsiden virker.
Jeg fant noen sorte på H&M, men de var veldig tydelig butikkjøpt. De så ikke sliten og shabby ut i det hele tatt. Så jeg ble litt lessen. Men jeg kjøpte de likevel, da. Og jeg kommer til å være særdeles kul når jeg har de på.
Men jeg skulle hatt noen som er litt mer slitne.
Tar jeg da bare et par gråspraglete hansker og klipper av fingertuppene? Eller rakner de helt da?

Da går de nok i stykker, kjære. Jeg har et par slike hansker, som jeg fikk i julegave av en vakker dame for noen år tilbake.

Gammel 14-11-09, 21:56   #134
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

jeg har den fineste rumpa! Den er liten, rund og stram og rett og slett bare megafin .

I følge min (kvinnelige) sjef er min finest

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 21:58   #135
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Er du Kristine?

Gammel 14-11-09, 21:59   #136
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Er du Kristine?

Gammel 14-11-09, 22:01   #137
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Du vinner, min kvinnelige sjef har aldri kommentert rumpa mi.

Gammel 14-11-09, 22:02   #138
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt forundret over at ingen spurte meg om "nattkjolen" til Agenten.

Den er kjip og kjedelig, så den trenger ikke å kommenteres.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 22:05   #139
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Den er kjip og kjedelig, så den trenger ikke å kommenteres.

Uhm ... Husker du ikke hva du hadde på deg, kjære?

Gammel 14-11-09, 22:07   #140
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uhm ... Husker du ikke hva du hadde på deg, kjære?

Jeg har bare en nattkjole.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:07.