|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2013
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Smart" telefonIkke bry deg, Andreas84. For oss som sitter utenfor og leser denne tråden gir den ikke noe godt inntrykk av tonen på Foreldreportalen. Latterliggjøring og fordømmelse uansett hva man gjør er ikke hyggelig. Heller ikke på internett.
![]() |
#162 |
flisespikker
|
![]() Sv: "Smart" telefon
Ikke uansett hva man gjør. Mest hvis man er uforskammet og argumenterer dårlig for seg, egentlig.
![]() |
#163 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2013
![]() ![]() ![]() |
Nå ble jeg overrasket, Skilpadda. Det er ikke vanlig at noen uttrykker så klart at man selv må ta ansvaret for at man blir latterliggjort av en flokk eller gruppe.
![]() |
#164 |
can-jur
|
På internett og i forum, for voksne, der det er helt frivillig å delta i fungerer det sånn ja. Selv om du prøver å få det til å høres skrekkelig ut.
![]() |
![]() |
#165 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå må du gi deg!? Har du lest hele tråden? Når man møter andres motargumenter (ift hvorfor de trives med sine smarttelefoner) med "Jeg irriterer meg over at så mange folk ikke tenker selv" så kan man ikke forvente at andre deltakere i diskusjonen skal holde seg seriøse!?
![]() |
#166 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
"Artig at jeg innrømmer"? Det har vel aldri vært prøvd å legges skjul på av noen i tråden at det ikke er særlig miljøvennlig å ha unødvendig mange elektroniske duppedingser. Derfor foretrekker jeg å ha én dings som gjør alt, istedenfor å måtte ha flere for å ha dekket de samme områdene.
![]() |
#167 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: "Smart" telefonJeg tenker at å møte nykommere som krangler for kranglingens skyld er en fin måte å holde forumet rent for kverulanter og idioter på. Andreas ble mottatt på en hyggelig og spørrende måte og deg var ikke før han begynte å beskylde folk for å mangle evne til å tenke sjæl fordi de ikke var enige med ham at folk ble litt mindre gjestfrie.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Smart" telefonTroll* blir fort til sten her inne, og takk for det.
![]() |
#169 |
Ringskrømt
|
Hvis man oppfører seg som en tulling er det svært vanlig at man må ta ansvar selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2013
![]() |
Jeg føler jeg har argumentert godt for mine synspunkter. Det har vært folk innom som har hatt mot til å si noen ord innimellom. De må enten "Gi seg" eller så må de be's om å slappe av, og minnes på at det er jo Andreas84 vi er imot, la oss stå sammen.
Det må minnes på her at det er ikke få ganger det har hendt at noen har ropt ut mot flertallet, og blitt lynsjet og trakasert for sine meninger. Jeg føler ikke latterliggjøring, (for den æren kan dere ikke påberope dere) men heller ignoranse fra mange ivrige brukere av forumet.
Miljø-kortet er blitt spillt som et argument så mye her, at jeg da forventer at dere er vegetarianere, kjøper gjenbrukte klær, kjører kollektivt og lenker dere fast til trær.
Og Zombier får vandre ganske så fritt her inne.
Fantastisk bidrag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
flisespikker
|
Det står deg naturligvis fritt.
![]() |
#172 |
Nybegynner