Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bukser til smale barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-10, 23:59   #1
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Bukser til smale barn

Poden på 4år, klager over alle buksene sine for tiden, de må strammes så mye at det blir klumper, det liker han ikke.
Jeg er litt rådvill , føler vi har prøvd det mest egentlig av merker.

Pop
Pompdelux, det er vel den eneste han nå godkjenner.
Mexx
Nameit
Hm
Kappahl
Lindex
+++

Noen som har andre tips til merker å prøve?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 00:03   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser til smale barn

Levis. De mest skinny av dem er veldig smale.

Gammel 13-09-10, 00:06   #3
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ser du har ført opp Lindex, men jeg fant noen dongeribukser der som kommer i utgaven regular, slim og baggy. Merket er Detroit.

Men jeg husker dessverre ikke om de kommer i str til 4-åring da jeg kjøpte til Storebror. (Som har samme problemet. Alle bukser må strammes veldig inn i livet. Men de slim-buksene måtte bare tas inn litt.)

Edit: Sjekket lindex.se sine nettsider og Detroit bukser finnes i små størrelser, men i nettbutikken ser det ut som det bare er vanlig utgave.

Sist redigert av Éowyn : 13-09-10 kl 00:16.
Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 10:01   #4
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Ellos og LaRedoute meinar eg har bukser som er i smal, normal og ekstra vidde.

Gammel 13-09-10, 10:05   #5
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Mener å huske at cubus er for sånne smale unger?

Gammel 13-09-10, 10:09   #6
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Mener å huske at cubus er for sånne smale unger?

Jeg tenkte også Cubus, for jeg har irritert meg sånn over at buksene derifra blir for trange, samtidig som de er altfor lange, til eldstejenta. Og hun er faktisk ganske smal i utgangspunktet.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 10:10   #7
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Guttungen her passet utmerket i Slim Fit-buksene fra PoP. Men de har dere prøvd?

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 10:11   #8
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

MeToo. Jeg har "alltid" slitt med å finne bukser til min slanke syvåring. I fjor sommer brukte hun bukser i str 104 som capribukser.

Jeg kjøpte en bukse fra MeToo for et par år siden, og den satt som støpt! Den sitter faktisk veldig bra på henne enda, men begynner å bli kort i beina. Den har fått hull på knærne nå, men hun elsker den likevel. "Jeg trenger jo aldri å heise på den!"

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 10:17   #9
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Molo har smale fine guttebukser.

Gammel 13-09-10, 10:21   #10
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en tynn 8-åring, og buksene fra Cubus passer henne klart best, spesiellt skinny-jeans modellene - men de er jo veldig "jentete" da.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 10:23   #11
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Dattera mi har alltid vært veldig smal, og buksene fra Cubus passer henne perfekt.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 10:48   #12
Havbris
Aktiv

Havbris sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Havbris er litt kul
Standard

Jeg var innom kappahl her en dag, og fant to stk veldig smale jeans.
Eldstegutten er også av den veldig smale typen.
Lykke til på jakten. Skriv gjerne om du kommer over noen som er fine.

Havbris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 10:56   #13
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Takk for tips.
Cubus er også prøvd, kom jeg på.
Får jakte på levis da og molo.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 16:41   #14
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Benetton har også bukser som passer smale barn

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 18:45   #15
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Om du skal ut og reise så har Gap jeans i tre vidder. De smaleste passer veldig fint til min smale jente ihvertfall. Ellers er jeans av merket Retour også smale og fine.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 20:06   #16
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Esprit har også smale, fine modeller.

Gammel 13-09-10, 20:19   #17
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Jeg har en tynn 8-åring, og buksene fra Cubus passer henne klart best, spesiellt skinny-jeans modellene - men de er jo veldig "jentete" da.

W har hatt jentedongeri fra Cubus, de satt som støpt!
Retour har han noen bukser fra nå.
NameIt har også noen smale modeller, vi har noen i fløyel og noen i dongeri.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:15.