|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Å sette inn bilder i et worddokumentJa, jeg vet hvor man går for å finne bilde fra fil, men jeg vil ikke ha bildet på en linje for seg, jeg vil ha det integrert i teksten, som i avis-layout. Hvordan? Finnes det er works-mal for slikt?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Å sette inn bilder i et worddokumentSett inn bildet som vanlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Å sette inn bilder i et worddokumentNår du klikker på bildet får du opp en egen verktøylinje. Hvis du der går inn og velger at bildet skal ligge "over" teksten (ikke foran, ved siden eller andre rare greier), så kan du flytte det akkurat dit du vil med musa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Å sette inn bilder i et worddokumentTusen takk begge to, da burde jeg klare det.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|