|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Curlingkone
|
Teddy-serien fra Stillongs/Devold på nett?Leter og leter jeg. Men klarer ikke finne noen som selger disse på nettet.
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Teddy-serien fra Stillongs/Devold på nett?Devold kan sende - iallefall gjorde de det før.
|
|
|
#5 |
|
Curlingkone
|
Sv: Teddy-serien fra Stillongs/Devold på nett?Jeg var på intersport i dag, og de hadde nesten ingenting fra Devold.
|
|
|
#6 |
|
Curlingkone
|
Sv: Teddy-serien fra Stillongs/Devold på nett?
Takk skal sjekke.
|
|
|
#8 |
|
maler
|
Sv: Teddy-serien fra Stillongs/Devold på nett?De er ganske små i størrelsen. Nå må jeg tenke. Jeg har 80 til plutten. Den er knapp. Andre 80-størrelser er også knappe. Jeg synes de er litt trange og litt korte i ryggen, men med god ermelengde tror jeg. De er omtrent på størrelse med Nøstebarn sine og definitivt mindre enn Janus. Og så er de litt mindre stretchy enn annen ull, minner litt om sånn ull/bomull-løsning.
|
|
|
#9 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teddy-serien fra Stillongs/Devold på nett?Jeg ville iallefall gått opp en str. De er veldig små i str. Jeg har ei lita frøken, men i stillongs bodyer så må vi opp en str. i forhold til det hun bruker i andre klær.
|
|
|
#10 |
|
Curlingkone
|
Sv: Teddy-serien fra Stillongs/Devold på nett?Isj, hun holder på å vokse ut av enkelte bodyer i 74 nå, og har joha body i 80 som er knapp i rygg men lang i arm.
|
|
|
#11 |
|
Drømmer
|
Sv: Teddy-serien fra Stillongs/Devold på nett?http://kidsandcare.no/index.cfm?tmpl...t&b_kid=462514 |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|